SkyDreams lanceert testprogramma voor online business optimalisatie

13/02/2008 13:38



Sky Dreams



Vandaag lanceert SkyDreams, een speler op het gebied van lead generation, haar nieuwe online business optimalisatie programma. Dit programma stelt online marketeers in staat de opbrengsten uit search engine marketing, online advertenties, websites en email campagnes te optimaliseren door het uitvoeren van A/B tests en multivariabele tests.

SkyDreams' A/B tests en multivariabele tests zijn methoden waarbij de reactie van consumenten op aanpassingen in website of e-mail campagnes getest kan worden. Het geeft online marketeers de mogelijkheid te identificeren welk productaanbod, welke content en welke lay-out tot de hoogste conversie leidt.

Hiermee speelt SkyDreams in op de groeiende behoefte in de markt om het maximale rendement uit online budgetten te halen. "De afgelopen jaren hebben we een enorme toename gezien van bedrijven die op het internet producten en diensten verkopen", aldus algemeen directeur Verbakel. "Door deze toegenomen concurrentie komt de focus voor veel bedrijven nu te liggen op het verbeteren van de conversiekracht van de website of e-mailcampagne. Dit kan bereikt worden door simultaan campagnes te ontwikkelen en deze met elkaar te vergelijken. Zowel het ontwikkelen als het testen van campagnes is met ons programma zeer eenvoudig."

"Het nieuwe optimalisatieprogramma is het resultaat van bedrijfsevolutie", zo zegt Feenstra, medeoprichter van SkyDreams. "Sinds de oprichting in 2002 hebben we ons gericht op online business optimalisatie. De afgelopen 6 maanden hebben we onze expertise op het gebied van campagne ontwikkeling gekoppeld aan in-house ontwikkelde technologie die het mogelijk maakt A/B tests en multivariabele tests uit te voeren. Ons programma kan parallel worden ingezet aan de bestaande optimalisatietools van Google, Yahoo en Omniture."

SkyDreams stelt zich als doel de verkoop van producten en diensten online tot een succes te maken. SkyDreams is een testomgeving voor organisaties die de verkoop van hun producten en diensten online willen verbeteren. Met de lancering van het nieuwe online testprogramma wil SkyDreams haar diensten voor het midden en groot bedrijf toegankelijk maken. Door middel van A/B tests, multivariabele tests, behavioral targeting, results tracking en competitor analyses kunnen bedrijven inzicht verkrijgen in hun verkoopproces en rendementen uit websites en e-mailcampagnes en deze voortdurend verbeteren.





http://www.skydreams.nl