Lenthe Publishers en Marketing Executive Center bundelen de krachten

12/02/2008 10:46



Lenthe Publishers



Amstelveen, 12 februari 2008; Met ingang van 1 februari worden de activiteiten van Marketing Executive Center (MEC) ondergebracht bij Lenthe Publishers en daarmee geïntegreerd in de portfolio rond MarketingTribune, het grootste betaalde marketingtijdschrift van Nederland.

Hiermee wil MarketingTribune zijn lezers en MEC-leden nieuwe mogelijkheden bieden om met elkaar in contact te komen, informatie uit te wisselen en kennis te delen. Egbert Jan van Bel blijft als voorzitter betrokken bij de uitbouw en inhoudelijke ontwikkeling van MEC. Maarten Timmers Verhoeven, directeur Lenthe: "De overname past in het streven van Lenthe om marketingprofessionals op maat te bedienen met uitgaven rond ons merk MarketingTribune en hen in staat te stellen kennis en netwerk in de markt te benutten voor hun persoonlijk functioneren en vakontwikkeling".

Opgericht in 1991 heeft het (MEC) een vaste plaats in de marketing- en managementwereld in Nederland veroverd en maakt deel uit van een hoogwaardig netwerk van marketingprofessionals. Het MEC stelt zich ten doel om met het onderlinge netwerk en activiteiten het niveau van markt- en klantgericht ondernemen van bedrijven, organisaties en instellingen op een hoger plan te brengen. Het MEC organiseert voor haar leden 8 keer per jaar een bijeenkomst, in de vorm van marketing seminars, intervisie sessies en workshops voor persoonlijke ontwikkeling. Egbert Jan van Bel: "Met deze combinatie kan ik me meer richten op de marketinginhoudelijke kant en activiteiten voor MEC ontwikkelen voor ambitieuze en innovatieve marketeers".

Lenthe Publishers richt zich op de de markt van marketing en managementinformatie met ondermeer de tijdschriften MarketingTribune en Holland Management Review die in 2007 zijn overgenomen en sinds 1 januari j.l. met Management & Consulting en Goed Bestuur. Voor meer informatie over het Marketing Executive Center zie www.mec.nl.





http://www.mec.nl


Noot voor de redactie: