Campage Beemster met Marit van Bohemen en kaasfluisteraar
08/02/2008 10:27
CONO Kaasmakers
Vrijdag 8 februari wordt de aftrap gegeven voor een nieuwe Beemster campagne met als thema "Beemster is wel heel bijzonder". Met deze nieuwe pay off wil Beemster laten zien waarom Beemster zo bijzonder goed smaakt. Een speciaal programma voor duurzame melk (Caring Dairy), het oog van de kaasmeester en natuurlijke rijping zorgen voor de Beemster smaakexplosie.
Marit van Bohemen gaat op zoek naar het geheim van Beemster.
Wat is het nu het geheim van Beemster en zijn ongeëvenaarde smaak? Van Bohemen gaat dit uitzoeken in de TV- commercials die de komende maanden uitgezonden zullen worden. Marit van Bohemen, bekend van o.a. Campinglife, duikt als nieuwsgierige consument o.a. het kaaspakhuis in en wil zo het geheim van Beemster ontdekken. Van Bohemen zal de komende tijd in verschillende commercials het gezicht van Beemster zijn. De eerste uitzending zal zijn op 11 februari.
Kaasfluisteraar
Een paardenfluisteraar kennen we, een hondenfluisteraar ook en zelfs een babyfluisteraar. Maar een kaasfluisteraar is wel heel bijzonder. Toch komt Marit deze tegen in het pakhuis van Beemster. Nadat een kaasmeester alleen wil praten over natuurlijke rijping ontdekt zij toch wat het geheim is van Beemster: uitzonderlijke aandacht voor de kazen.
Vernieuwde website
Met de start van de mediacampagne wordt ook vanaf 11 februari de vernieuwde website van Beemster, www.beemsterkaas.nl in gebruik genomen. Een website met veel informatie over Beemster, het unieke karakter van deze kaas, het gebruik van kaas, recepten en vele andere nuttige weetjes die de expertise van Beemster als ambachtelijke kaasmaker onderstrepen.
Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.nl) en zichtbaar op www.perssupport.nl.