Ingezonden persbericht


Persbericht

Tom Lebrechthausen naar Van Hulzen

Voorschoten, 8 februari 2008 ­ Per 1 februari is Tom Lebrechthausen (51) als senior adviseur in dienst getreden bij Van Hulzen Public Relations. In de afgelopen vijf jaar werkte hij bij GlaxoSmithKline als manager marketingservices, voor zowel farma als consumer. Hij wordt bij Van Hulzen verantwoordelijk voor het uitbouwen van de activiteiten op het gebied van farmacie en zorg.

Door zijn kennis van media-inkoop en productcommunicatie is Lebrechthausen een aanwinst voor het healthcare-team binnen Van Hulzen. De afgelopen twintig jaar werkte hij bovendien nauw samen met reclame-, media- en pr-bureaus. Hij gelooft in de mix van voorlichting, reclame en promotie. "In de communicatie van veel bedrijven en instellingen is sprake van een hiaat tussen reclame en public relations", constateert Lebrechthausen. "Terwijl de mediakeuze voor beide activiteiten juist optimaal afgestemd moet zijn. Daar wil ik organisaties graag over adviseren."

Het gaat voortvarend in de publicrelationsbranche. Er is dan ook een trend zichtbaar, dat mensen als Lebrechthausen de stap maken van een internationaal concern naar een bureau. "Voor ons is het van grote waarde om een ervaren en veelzijdige communicatiemanager met veel inhoudelijke kennis van gezondheidszorg aan boord te krijgen", zegt Huib Bannier, managing partner van Van Hulzen. "Daar zijn we best trots op."