Ingezonden persbericht
Persbericht
Tom Lebrechthausen naar Van Hulzen
Voorschoten, 8 februari 2008 Per 1 februari is Tom Lebrechthausen (51)
als senior adviseur in dienst getreden bij Van Hulzen Public Relations.
In de afgelopen vijf jaar werkte hij bij GlaxoSmithKline als manager
marketingservices, voor zowel farma als consumer. Hij wordt bij Van
Hulzen verantwoordelijk voor het uitbouwen van de activiteiten op het
gebied van farmacie en zorg.
Door zijn kennis van media-inkoop en productcommunicatie is Lebrechthausen
een aanwinst voor het healthcare-team binnen Van Hulzen. De afgelopen twintig
jaar werkte hij bovendien nauw samen met reclame-, media- en pr-bureaus. Hij
gelooft in de mix van voorlichting, reclame en promotie. "In de communicatie
van veel bedrijven en instellingen is sprake van een hiaat tussen reclame en
public relations", constateert Lebrechthausen. "Terwijl de mediakeuze voor beide
activiteiten juist optimaal afgestemd moet zijn. Daar wil ik organisaties graag
over adviseren."
Het gaat voortvarend in de publicrelationsbranche. Er is dan ook een trend
zichtbaar, dat mensen als Lebrechthausen de stap maken van een internationaal
concern naar een bureau. "Voor ons is het van grote waarde om een ervaren en
veelzijdige communicatiemanager met veel inhoudelijke kennis van
gezondheidszorg aan boord te krijgen", zegt Huib Bannier, managing partner
van Van Hulzen. "Daar zijn we best trots op."