Ingezonden persbericht
Word Berentzen Studentenhuis 2008;
Berentzen Apfelkorn start ludieke actie gericht op studentenhuizen
Breda, 7 februari 2008 - Berentzen Apfelkorn start volgende week een ludieke campagne gericht op alle studentenhuizen van Nederland. De huizen gaan met elkaar de strijd aan om de felbegeerde titel 'Berentzen Studentenhuis van 2008'. Middels 3 rondes kan het meest feestende studentenhuis kans maken op een feestvakantie voor het hele huis.
Een landelijke strijd
Alle studentenhuizen in heel Nederland worden in ronde 1 opgeroepen om hun meest feestende foto te uploaden op www.BerentzenStudentenhuis.nl. De huizen zelf en hun achterban kunnen voor 50% invloed uitoefenen om ronde 2 te behalen door de online stemmodule. De 24 studentenhuizen die naast de meeste stemmen ook de Berentzen jury hebben kunnen overtuigen, gaan in ronde 2 een nieuwe strijd aan. Deze ronde is nog diep geheim om niemand een voorsprong te kunnen geven. Ronde 3 biedt plaats voor 5 studentenhuizen en heet Großer und Besser. Deze opdracht duurt een dag en wordt op 12 april uitgevoerd. De 5 finalisten komen live in de uitzending bij SLAM!FM.
Carolien de Winter, brandmanager Berentzen: "Berentzen Apfelkorn is al jarenlang het huisdrankje van menig studentenvereniging. Een studententijd hoort volgeboekt te zijn met feest en fun en dat is exact waar Berentzen Apfelkorn voor staat. Met deze 'house battle' hopen we een traditie neer te zetten die bijdraagt aan een onvergetelijke studententijd".
Metro, SLAM!FM en Husk
De 'Word Berentzen Studentenhuis 2008' promotie heeft Metro en SLAM!FM als mediapartners en Husk studentenreizen als reispartner. "Om de exposure en aantrekkelijkheid van de campagne te vergroten hebben we een drietal partners gevonden die een uitstekende doelgroep- en merkenfit met ons product en propositie hebben. Berentzen is nummer 2 in trendy likeuren vandaar de samenwerking met een drietal A-merken", aldus De Winter.
Over A Brand New Day
A Brand New Day koppelt de kennis en professionaliteit van grote multinationals aan de flexibiliteit en creativiteit van een gedreven team. Een team van ervaren mensen die inmiddels een ruime kennis en expertise in de drankenbranche hebben opgebouwd. De portfolio bestaat o.a. uit Berentzen Apfelkorn, Courvoisier, Hpnotiq, Monte Scroppino, Puschkin, Stroh, Teacher's. Voor meer informatie www.abrandnewday.nl.
---
Ingezonden persbericht