Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Direct een diepgaand inzicht in kritieke online processen NEDSTAT INTRODUCEERT FUNNEL RECORDER

Amsterdam, 7 februari 2008 ­ Nedstat kondigt een aanzienlijke upgrade aan van Direct View(TM), de meest uitgebreide en intuïtieve overlay web metric solution in de markt. De nieuwe versie heeft een Funnel Recorder waarmee Sitestat gebruikers op de meest eenvoudige wijze kritieke online processen meetbaar kunnen maken. Terwijl zij over hun eigen website navigeren, zien ze per stap de conversie.

Online processen die zijn 'recorded' kunnen worden opgeslagen en bewerkt in de nieuwe Funnel Manager. Met slechts enkele kliks kunnen gebruikers de funnels toevoegen aan elk Sitestat rapport of dashboard om het succes van hun online business te monitoren.

Michiel Berger, Chief Innovations bij Nedstat: "Web analytics is lastig en het is altijd onze voornaamste doelstelling geweest het voor gebruikers zo gemakkelijk mogelijk te maken. Tot vandaag was er niemand in de markt die een écht vriendelijke manier bood om kritieke online processen te monitoren. De nieuwe Funnel Recorder is daarop ons antwoord."

De Direct View(TM) upgrade heeft nog veel meer usability verbeteringen, zoals de mogelijkheid onderdelen van het controle paneel te verplaatsen naar elke gewenste positie op de pagina. Het verslepen van de Funnel Recorder, de Kalender en de Site Selector naar een handzame plaats maakt het werken in Direct View(TM) nog gemakkelijker en efficiënter.

De nieuwe Direct View(TM) functionaliteiten zijn vanaf vandaag beschikbaar voor alle Sitestat gebruikers zonder extra kosten.

Meer details, screenshots en screencasts van deze release kunt u vinden op http://blog.sitestat.com.

Over Nedstat

Nedstat is Europees marktleider in website analytics.

De Nedstat producten en services stellen bedrijven en organisaties in staat het rendement van hun online communicatie en business te verbeteren. Nedstat maakt website analytics simpel, duidelijk en toegankelijk voor gebruikers van alle niveaus en disciplines. Producten zijn daarom makkelijk te gebruiken, rapporten zijn helder en snel toegankelijk, aanpassingen zijn eenvoudig en de service en support zijn persoonlijk en van hoge kwaliteit.

Nedstat telt 170 medewerkers in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

Tot de klantenkring behoren vele gerenommeerde en wereldwijd opererende ondernemingen zoals ASICS Europe, Danone, Electrabel, Ernst & Young, KarstadtQuelle, Panasonic, Renault en Wolters Kluwer, alsmede diverse overheidsinstanties en non-profitorganisaties.

Accreditaties van onafhankelijke, toonaangevende instituten in Europa, zoals ABC electronic en OJD, garanderen dat metrics van klanten in overeenstemming zijn met de gestelde standaarden.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u zich wenden tot: Nedstat B.V., Michael Kinsbergen, telefoon +31 (0) 20 519 54 01, e-mail press@nedstat.com.

Voor meer informatie over Nedstat, ga naar www.nedstat.com.