Ingezonden persbericht


Persbericht

Florius plaatst onafhankelijke hypotheekadviseur op voetstuk

Amersfoort, 5 februari 2008 - Morgen start de nieuwe campagne van Florius. Met deze campagne plaatst Florius de onafhankelijke hypotheekadviseurs letterlijk en figuurlijk op een voetstuk. Als blijk van waardering verrast Florius onafhankelijke hypotheekadviseurs met een ludieke actie. Tevens laat Florius in humoristische advertenties en radiocommercials weten onvoorwaardelijk voor samenwerking met het intermediaire kanaal te kiezen.

Florius, het hypotheekmerk dat in 2007 werd geïntroduceerd, richt zich met zijn hypotheek- en verzekeringsproducten uitsluitend op het intermediaire verkoopkanaal. Redenen voor de onvoorwaardelijke keuze voor verkoop via tussenpersonen zijn het onafhankelijke advies en de keuzemogelijkheden door het vergelijken van het hypotheekaanbod. Directeur van Florius, Paul van der Meijs: "Wij zien het intermediair als servicegerichte en onafhankelijke partner in het verstrekken van hypotheken en hechten veel waarde aan de wijze waarop het intermediair klanten bedient. Met deze campagne willen wij onze waardering voor de hypotheekadviseurs uitspreken."

Florius ondersteunt het intermediair met financiële producten die zijn afgestemd op de specifieke behoeften op bepaalde momenten in het leven van de consument, zoals de aankoop van de eerste woning, verbouwen nadat de kinderen het huis verlaten, of pensionering. Florius introduceerde onder meer de Verzilver Hypotheek en de Krediethypotheek .


- Einde bericht -

Over Florius
Florius is een nieuw merk op de Nederlandse hypothekenmarkt. Florius richt zich op de verkoop van hypotheken en financiële producten via het intermediaire kanaal. Florius is een handelsnaam van ABN AMRO Hypotheken Groep. ABN AMRO Hypotheken Groep is een 100% dochter van ABN AMRO Bank N.V. Naast hypotheken biedt Florius ook andere woongerelateerde financiële producten.

Noot voor de redactie:
(