Persbericht
Directe ondersteuning op afstand voor gebruikers Symbian smartphone
LogMeIn voegt Symbian-platform toe aan de bekroonde Rescue+Mobile oplossing
Woburn, Massachussetts - 5 februari 2008 - LogMeIn, Inc., leverancier van 's-werelds meest gebruikte diensten voor connectiviteit en ondersteuning, heeft een preview uitgebracht van de
De LogMeIn Rescue+Mobile service - reeds beschikbaar voor Windows Mobile apparatuur - is het eerste webgebaseerde, on-demand product voor
"Symbian blijft de wereldwijde markt voor mobiele apparatuur domineren met een marktaandeel van 63 procent in het derde kwartaal van 2007", aldus Stacy Sudan, research analyst, Mobile Enterprise Software bij IDC. "Tegen het eind van 2011 zal 75 procent van de Amerikaanse werknemers mobiel werken. Carriers, grote bedrijven en het MKB zullen ondersteunende oplossingen willen bieden om tegemoet te komen aan de wensen van werknemers op het gebied van flexibiliteit en mobiliteit in zowel hun carrière als hun privéleven."
"Het LogMeIn Rescue platform blijft groeien en maakt het voor IT-ondersteunende technici gemakkelijk om diverse en verspreide computerapparatuur te benaderen - of het nou gaat om een laptop, een desktop computer, of mobiele apparatuur", aldus Richard Redding, vice president en general manager, Mobile bij LogMeIn. "Nu mobiele telefoons steeds populairder worden bij zowel consumenten als zakelijke gebruikers - en steeds complexer - helpen we IT-organisaties bij het kosteneffectief toegang krijgen tot en ondersteunen van eindgebruikers op afstand."
Live demonstratie op GSMA Mobile World Congress
LogMeIn demonstreert Rescue+Mobile inclusief de Symbian-preview in stand 7F48 tijdens het GSMA Mobile World Congress, dat van 11 tot 14 februari 2008 plaatsvindt in Barcelona.
Over LogMeIn Rescue+Mobile
LogMeIn Rescue+Mobile kan worden ingezet voor het gelijktijdig
"Onze medewerkers zijn zeer mobiel; dit biedt ons een sterke positie binnen de financiële sector", aldus Sanford Levitt, Director of Information Technology bij Wittenbach Business Systems. "Met meer dan 100 smartphones in het veld, heeft Rescue+Mobile zeker invloed op onze productiviteit. In plaats van uren telefonisch contact om een probleem op te lossen, zorgt het ondersteuningsteam nu binnen enkele minuten voor een oplossing."
Beschikbaarheid
LogMeIn Rescue+Mobile is per direct verkrijgbaar voor Windows Mobile apparatuur. Een preview voor Symbian apparatuur met Symbian OS v9.x is te zien op:
Over LogMeIn, Inc.
LogMeIn is een toonaangevende leverancier van on-demand remote connectivity-oplossingen voor het MKB, IT-dienstverleners en consumenten. LogMeIn's producten worden on-demand ingezet en gebruikt via een webbrowser. De LogMeIn reeks bestaat uit LogMeIn Free®, LogMeIn Pro®, LogMeIn Ignition(TM), LogMeIn Rescue®, LogMeIn IT Reach®, LogMeIn Backup(TM), RemotelyAnywhere®, LogMeIn Hamachi(TM) en LogMeIn Scout(TM). LogMeIn is gevestigd in Woburn, Massachussetts en heeft Europese kantoren in Amsterdam en Boedapest. Meer informatie via
---
Voor redactionele informatie, fotografie, of testmogelijkheden: Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: