Innovatie in retail: Waar blijft mijn klant?
Op 31 januari was Capgemini's Bert Keizer hoofdgast bij de tweede uitzending
van de online talkshow Gouden Bergen, over de belofte van innovatie.
Publicatiedatum 4 February 2008
Gouden Bergen TV is een 45 minuten durend onafhankelijk interactief
internet TV-programma dat zich richt op ondernemers en professionals
in innovatie, verandermanagement en technologie. Voor hen biedt Gouden
Bergen de uitgesproken mogelijkheid om mee te praten over en op de
hoogte te blijven van de invloed van innovatie en technologie op het
bedrijfsleven en de economie. Bijzonder is dat tijdens de
live-uitzending ook de kijkers interactief een bijdrage kunnen leveren
door deel te nemen aan polls en vragen te stellen aan de gasten aan
tafel. Gouden Bergen TV wordt iedere laatste donderdag van de maand
uitgezonden via www.goudenbergen.tv.
In het programma praat onder meer Bert Keizer, Vice President Retail,
over de invloed van trends in de toekomst van retail. "De snelheid van
invloed en beïnvloeding door en tussen consumenten groeit in rap tempo
en stelt de retail voor nieuwe uitdagingen. Belangrijker nog, voor de
komende jaren vormen ingezette trends grote verschuivingen binnen het
retaillandschap." Verder namen aan tafel plaats: Paul van Selms van
UnitedConsumers, Marcel ten Holte van RetailTrends Media en Rudolph
van der Kraan, Brands Director V&D.
Bekijk het programma Gouden Bergen ...over de belofte van innovatie.
Zie het origineel