Ingezonden persbericht


Persbericht

Hilversum, 4 februari 2008

Eileen Magazine naar SMM/Media op Maat

Eileen Magazine, de gratis glossy voor de Nederlandse automobilist, van mobiele dienstverlener YPCA (Your Personal Call Assistant) wordt vanaf dit voorjaar gemaakt door Sanoma Men's Magazine.

Het magazine wordt ondergebracht bij het vorig jaar opgerichte onderdeel van Sanoma Men's Magazine, Media op Maat. Media op Maat is gespecialiseerd in het maken van mediaproducties voor derden. Het magazine werd voorheen gemaakt door Readershouse/Hearst.

Eileen Magazine is de eerste Nederlandse glossy die zich volledig richt op "het onderweg zijn". Het magazine wordt in een oplage van 45.000 stuks onderweg verspreid via onder meer alle Van der Valk Hotels & Restaurants, KPN Business Centers, AC Restaurants en Hotels en het Eileen promotieteam.

"Met een gebruikersprofiel van bijna 90% mannen is Eileen Magazine prima op z'n plaats bij de ervaren bladenmakers van Sanoma Men's Magazine. Bovendien bieden zij ons de mogelijkheid om een mini Eileen Magazine, te verspreiden via een aantal van hun mannentitels", aldus Lars Schotanus directeur van YPCA.

Hans Resing van SMM: "Als het om het bereiken van mannen gaat heeft SMM alles in huis. We kunnen daarom zeer efficiënt werken, zeker binnen de domeinen die wij als uitgeverij claimen (automotive, sport, finance, natuur, science etc). In combinatie met onze eigen media, hebben we opdrachtgevers bovendien net wat meer te bieden dan andere aanbieders. Dat is in de gesprekken met Eileen erg belangrijk gebleken".

Eileen Magazine maakt onderdeel uit van het multimediaconcept Eileen, de persoonlijke assistente voor onderweg. Zo kunnen automobilisten onder meer via het nummer 0900-9722 of de website www.eileen.nl bij Eileen terecht voor hulp, tips en praktische informatie onderweg.

Het concept wordt ondersteund door toonaangevende marktpartijen als Rabobank, KPN, Toyota, TNO, Interpolis, Heijmans, Oranjewoud en HISWA.

YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller, waaronder 'Eileen' de persoonlijke assistente voor onderweg.


---

Noot voor de redactie (