Vroom & Dreesmann vernieuwt website
4 februari 2008 - Het Amsterdamse internetbureau Strawberries is door
Vroom & Dreesmann geselecteerd om in samenwerking met management- en
IT-adviesbureau Magnus de strategie van de nieuwe V&D-website te
bepalen en te realiseren. Strawberries neemt de voorkant van de nieuwe
V&D-website voor haar rekening: het communicatieconcept, het ontwerp
en de front-endapplicatie. De achterkant van de website - de
technische, logistieke en procesmatige inrichting van de back-office -
zal uit de koker van Magnus komen.
Grote ambities
Met de nieuwe website heeft V&D grote ambities, het bedrijf hoopt op
een substantiële impuls in zowel omzet als winst. Naast de website
krijgen ook de winkels van V&D een nieuwe uitstraling. In september
opende het warenhuis in Amsterdam het eerste vernieuwde filiaal,
gevolgd door de succesvolle opening van een nieuw filiaal in
Doetinchem in november.
Over Strawberries
Strawberries is een Amsterdams internetbureau dat de afgelopen tien
jaar haar sporen in de communicatie- en technologiebranche ruimschoots
heeft verdiend. Strawberries is gespecialiseerd in het vertalen en
realiseren van een (communicatie) doelstelling naar een
internetoplossing. Het bureau werkt(e) onder meer voor Invito, Dolcis,
Manfield, ProSport, Gemeente Amsterdam, Bruynzeel Keukens,
Buma/Stemra, DeAgostini, ENECO Energie, Eurolines, Hunkemöller, Perry
Sport en Sandd.
Magnus Management Consultants