PERSBERICHT
TDA en Tele'Train bieden erkend opleidingsprogramma voor callcenter agents
Cokky Bosman, TDA & Bas Filippini, Tele'Train
Almere, 1 februari 2008
Telecom Direct Almere B.V. (TDA) is deze week officieel gestart met een nieuw erkend opleidingsprogramma voor haar agents. TDA wil haar agents, allen al in het bezit van het Starterscertificaat en een afgeronde BBL opleiding, met dit nieuwe opleidingsprogramma de mogelijkheid bieden zichzelf constant te blijven ontwikkelen. Het programma waar de agents zich vrijwillig voor konden opgeven, heeft een MBO-3 niveau en is op maat ontwikkeld door opleidingsbedrijf Tele'Train.
Cokky Bosman, directeur Telecom Direct Almere: "Wij waren op zoek naar een vooruitstrevende opleidingspartner met de goede mensen en de beste kwaliteit. Bij Tele'Train hebben wij de match en de gezonde ambitie gevonden! De keuze was voor ons snel gemaakt." Hester Mager, coördinator Training & Education bij Tele'Train en verantwoordelijk voor het project Erkend Opleiden, is blij met de beklonken samenwerking tussen Telecom Direct Almere en Tele'Train. "Met veel plezier voeren wij het Tele'Train Erkend Opleiden traject uit voor TDA. Wij verheugen ons op samenwerking met een kwaliteitsgericht en ambitieus facilitair callcenter als die van Telecom Direct Almere."
TDA, toonaangevend facilitair callcenter in de Nederlandse markt, richt zich op communicatie in de breedste zin van het woord: het afhandelen van zowel telefoon, web, e-mail als sms-verkeer en het leveren van de daarbij passende trainingen en consultancy. "Kwaliteit in alles wat je doet!" is onze bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden. Passend bij deze missie zoeken wij voortdurend naar mogelijkheden om onze kwaliteit te verbeteren. Opleiden van de medewerkers is één van de instrumenten die wij daarbij inzetten. TDA is dan ook één van de weinige facilitaire callcenters die zichzelf Ecabo Erkend Leerbedrijf mag noemen.
Telecom Direct Almere
Wilt u meer weten over de opleidingsmogelijkheden of dienstverlening van TDA? Voor een uitgebreid dienstenoverzicht verwijs ik u graag naar onze website
Tele'Train
Tele'Train is gespecialiseerd in het optimaliseren en meetbaar maken van klantinteractie binnen contactcenters. Tele'Train onderscheidt zich door haar integrale-, resultaatgerichte en praktische aanpak, enthousiaste ervaren mensen en haar uitgekiende portfolio. Op het gebied van Traffic management, Operationeel- en Projectmanagement, Business intelligence en Managed insourcing, werkt Tele'Train als marktleider in Performance management oplossingen. Tele'Train biedt Performance management oplossingen zoals Workforce Management, Quality monitoring, Consultancy en Interim management. Tele'Train verzorgt door CEDEO erkende Trainingen, maatwerk Trainingen voor planners, Coaching, Erkend Opleiden® en E-learning. Voor management en medewerkers. Meer informatie vindt u op de website
----------
Noot voor de redactie,