Nedstat beste web analytics partner voor agencies
Nummer 1 bij verkiezing onder lezers Revolution
Londen, 1 februari 2008 - Nedstat, Europees marktleider in web
analytics, is door het Revolution Agencies en Suppliers Onderzoek 2007
uitgeroepen tot het nummer één web analytics bedrijf dat het best
samenwerkt met agencies.
In het derde jaar heeft het Revolution onderzoek nu voor het eerst
onderscheid gemaakt tussen digitale leveranciers en agencies. Veel
organisaties maken gebruik van een mix van verschillende leveranciers
en agencies voor hun marketing communicatie doeleinden en selecteren
een niche leverancier voor specifieke taken. Revolution vroeg haar
lezers om de agencies en leveranciers die zij de afgelopen 12 maanden
hadden ingeschakeld te beoordelen. De respons was hoger dan vorig
jaar, meer dan 500 lezers werkten aan het onderzoek mee.
Fadi Schuman, Directeur bij Pod1: "Nedstat en Pod1 hebben in 2007
samengewerkt in verschillende projecten met klanten en voor 2008 staan
al weer veel projecten op de planning. De sterke relatie tussen Pod1
en Nedstat heeft de service die wij aan onze gezamenlijke klanten
kunnen leveren verbeterd."
Over Revolution
Revolution is één van de grote namen in de digitale sector in de UK.
Met als basis het gerespecteerde magazine, levert Revolution praktisch
inzicht om marketeers te helpen bij hun digitale uitdaging. Naast het
maandelijkse magazine publiceert Revolution een groeiend aantal
specials gericht op specifieke onderwerpen binnen de markt. Ook de
evenementen, waaronder het halfjaarlijkse Revolution Forum en de
Revolution Awards, zijn leidend in de sector. De focus van Revolution
ligt altijd op marketing professionals en hoe zij optimaal gebruik
kunnen maken van de digitale mogelijkheden om hun zakelijke
doelstellingen te bereiken.
Het maandelijkse magazine levert exclusief nieuws, analyses, features
en rapporten over ontwikkelingen in digitale marketing. De expert
journalisten en prominente gast schrijvers staan aan het front van de
laatste technische innovaties en kunnen, vanwege klantcontact met de
meest succesvolle partijen in de markt, werkelijk praktisch inzicht
bieden in de mogelijkheden van digitale kanalen bij de promotie van
een merk.
Nedstat