Nedstat

Nedstat beste web analytics partner voor agencies

Nummer 1 bij verkiezing onder lezers Revolution

Londen, 1 februari 2008 - Nedstat, Europees marktleider in web analytics, is door het Revolution Agencies en Suppliers Onderzoek 2007 uitgeroepen tot het nummer één web analytics bedrijf dat het best samenwerkt met agencies.

In het derde jaar heeft het Revolution onderzoek nu voor het eerst onderscheid gemaakt tussen digitale leveranciers en agencies. Veel organisaties maken gebruik van een mix van verschillende leveranciers en agencies voor hun marketing communicatie doeleinden en selecteren een niche leverancier voor specifieke taken. Revolution vroeg haar lezers om de agencies en leveranciers die zij de afgelopen 12 maanden hadden ingeschakeld te beoordelen. De respons was hoger dan vorig jaar, meer dan 500 lezers werkten aan het onderzoek mee.

Fadi Schuman, Directeur bij Pod1: "Nedstat en Pod1 hebben in 2007 samengewerkt in verschillende projecten met klanten en voor 2008 staan al weer veel projecten op de planning. De sterke relatie tussen Pod1 en Nedstat heeft de service die wij aan onze gezamenlijke klanten kunnen leveren verbeterd."

Over Revolution
Revolution is één van de grote namen in de digitale sector in de UK. Met als basis het gerespecteerde magazine, levert Revolution praktisch inzicht om marketeers te helpen bij hun digitale uitdaging. Naast het maandelijkse magazine publiceert Revolution een groeiend aantal specials gericht op specifieke onderwerpen binnen de markt. Ook de evenementen, waaronder het halfjaarlijkse Revolution Forum en de Revolution Awards, zijn leidend in de sector. De focus van Revolution ligt altijd op marketing professionals en hoe zij optimaal gebruik kunnen maken van de digitale mogelijkheden om hun zakelijke doelstellingen te bereiken.

Het maandelijkse magazine levert exclusief nieuws, analyses, features en rapporten over ontwikkelingen in digitale marketing. De expert journalisten en prominente gast schrijvers staan aan het front van de laatste technische innovaties en kunnen, vanwege klantcontact met de meest succesvolle partijen in de markt, werkelijk praktisch inzicht bieden in de mogelijkheden van digitale kanalen bij de promotie van een merk.