Nieuwe huisstijl RTL 4
RTL 4 heeft vanaf vrijdag 1 februari nieuwe station idents. Na de
profilering met de RTL 4-gezichten is nu gekozen voor grafische
rustmomenten tussen de reclameblokken en programma's, waarbij de 4
altijd centraal staat. Binnen de nieuwe huisstijl van de zender kunnen
idents gelinkt worden aan programma's (bijvoorbeeld 'Gooische
Vrouwen', 'TV Makelaar', 'RTL Nieuws', 'Herman den
Blijker'-programma's, 'RTL Voetbal' en 'CSI') en thema's (film, wonen,
koken of datum- of eventgerelateerde thema's). Het eerste
datumgerelateerde thema dat de zender benadrukt is Valentijnsdag op
donderdag 14 februari. Net als in december bij de Kerstwensenactie,
kunnen kijkers ook nu hun boodschap insturen en terugzien bij RTL 4.
De gehele actie wordt gegoten in het jasje van de nieuwe huisstijl,
die ontworpen is door de afdeling Creatie van RTL Nederland.
---
Noot aan de redactie: voor meer informatie en/of interviews kunt u
contact opnemen met Jaap Paulsen, afdeling Communicatie van RTL
Nederland, via tel: 035 6718879 of jaap.paulsen@rtl.nl.
RTL Group