Grote toename ruitschades tijdens nieuwjaar
02/01/2008 16:35
Carglass BV
Grote toename ruitschades tijdens nieuwjaar
Carglass krijgt groot aantal meldingen op eerste dag van 2008
Tijdens nieuwjaarsnacht en de eerste dag van het nieuwe jaar heeft autoruitschadebedrijf Carglass 59% meer telefoontjes gekregen dan zij had verwacht op een 'normale' nieuwjaarsdag. Rond 02.00 uur nieuwjaarsnacht werd een duidelijke piek gesignaleerd in het aantal meldingen dat binnen kwam op het Customer Contact Center van Carglass. De tweede piek kwam omstreeks 14.00 uur 's middags. In de meeste gevallen ging het om ingeslagen zij- of achterruiten.
Carglass heeft extra personeel ingezet om alle ruitschades zo snel mogelijk te verhelpen. Vorig jaar moest Carglass nog een extra team inzetten om gedupeerden van de vandalismegolf in Amsterdam Sloterdijk te helpen. De meeste vandalisme-acties aan auto's vinden traditioneel plaats in december en januari.
Profiel CARGLASS(R)
Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen. In ons land is Carglass marktleider met circa 500.000 autoruitreparaties en -vervangingen per jaar. Carglass richt zich vooral op het gemak van de klant en het beperken van de schadelast door tijdige en hoogwaardige reparatie en vervanging met levenslange garantie. In Nederland heeft Carglass 55 Service Centers en 220 mobiele service units voor het repareren of vervangen van autoruiten thuis, onderweg of op het werk. Carglass is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via het gratis service nummer 0800-0406 voor het melden van autoruitschades. Sterreparaties kunnen nu ook via www.carglass.nl geboekt worden. In geval van nood worden klanten ook buiten kantooruren op afspraak geholpen. Carglass zorgt voor afhandeling van de schade met verzekeraars en leasemaatschappijen.
E I N D E P E R S B E R I C H T
Noot voor de redactie:
Noot voor de redactie,