Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

The Art to Feel at Home
Leonardo Hotels: De nieuwe Europese hotelketen voor Duitsland

Berlijn, december 2007 - Dit jaar heeft zich een belangrijke nieuwe speler op de Europese hotelmarkt gepresenteerd: Leonardo Hotels. In 2007 openden zo'n 15 drie- en viersterrenhotels van dit merk hun deuren en de Europese divisie van de Fattal Hotel Group - Israëls grootste hotelketen - groeit razendsnel. Op dit moment, eind december 2007, heeft de groep meer dan 25 hotels. Eind 2008 moet dat aantal zijn gegroeid tot vijftig. De doelgroepen van de keten zijn zowel zakelijke reizigers als toeristen. Kenmerkend voor alle Leonardo Hotels is dat ze zich op een gunstige locatie bevinden: vlakbij een luchthaven, het stadscentrum en zelfs in de ongerepte natuur. Service, comfort en individualiteit

Leonardo Hotels heeft zichzelf in Europa ambitieuze doelen gesteld en is hard op weg om in korte tijd een van de belangrijkste accommodatieaanbieders te worden in de markt. "Bij Leonardo Hotels geloven we in service, comfort en individualiteit tegen aantrekkelijke prijzen," aldus Daniel Roger, General Manager van de hotelketen. "Goede voeding nemen we ook zeer serieus. Daarom zijn we van plan een ' "biologische hoek' op te nemen in ons ontbijtbuffet, met eten en drinken op basis van gecertificeerde biologische ingrediënten."

Waar voor je geld
De slagzin "The Art to Feel at Home" zegt het eigenlijk helemaal: de gast moet zich volkomen op z'n gemak voelen, alsof hij of zij thuis is. Alle kamers in de Leonardo Hotels zijn ontworpen om te behagen, met modern design en een comfortabele sfeer tegen aantrekkelijke prijzen. Daarnaast staan vriendelijke serviceteams altijd klaar om de hoge kwaliteitsnormen te waarborgen. Of het nu gaat een om een korte trip of een langer verblijf, de Leonardo Hotels zijn toegerust om aan een breed scala van wensen van zowel zakelijke reizigers als toeristen te voldoen. Bovendien zijn de Leonardo Hotels buitengewoon geschikt om allerlei soorten evenementen te herbergen, zoals seminars, vergaderingen en symposia.

Actief in heel Europa
In Duitsland is de groep momenteel gevestigd op gunstige locaties in Berlijn, Dresden, Frankfurt, Hamburg, Keulen, München, Mannheim-Ladenburg, Nürnberg en Weimar. Andere plaatsen in Europa waar de groep hotels heeft, zijn België en Zwitserland, waar in Zürich een viersterrenhotel is gevestigd. Daarnaast vallen verschillende partnerhotels van Mercure en Best Western onder het management van Leonardo Hotels, evenals het Excelsior Berlin. Voor eind 2008 zijn er in Duitsland nog eens dertig hotels gepland. Ook zijn er plannen voor vestigingen in de belangrijkste steden van Europa. Ga meer informatie naar: www.leonardo-hotels.com.

Over Leonardo Hotels
Leonardo Hotels is de Europese divisie van Fattal Hotels, dat in 1998 werd opgericht door David Fattal. De toonaangevende Israëlische hotelketen is vertegenwoordigd op zestien locaties. Leonardo Hotels is sinds 2007 actief op de Duitse markt en runt meer dan een dozijn hotels in Duitsland, België en Zwitserland. Binnenkort opent de keten vestigingen op andere aantrekkelijke locaties in Europa Sunflower Management GmbH & Co. KG, de moedermaatschappij van Leonardo Hotels, heeft haar hoofdkantoor in Berlijn. De divisies Pan-European Sales, Revenue, Marketing en Project Management worden vanuit deze locatie gerund door General Manager Daniel Roger.

U vindt onze hotels in: Berlijn, München, Hamburg, Frankfurt, Keulen, Nürnberg, Dresden, Mannheim-Ladenburg, Weimar, Brugge, Charleroi, Waveren, Namen en Zürich.

Als u vragen hebt of meer informatie of visueel materiaal wilt, neem dan contact op met: united communications GmbH
Gunhild Flöter of Stephan-Nicolas Kirschner
Rotherstrasse 19, 10245 Berlijn
Tel.: +49 (0)30 / 78 90 76 - 0
E-mail: leonardo-hotels@united.de


---- --