Alfa Romeo lanceert lifestyle artikelen
(12/24/2007)
Alfa Romeo introduceert haar eigen kleding- en merchandisinglijn. Met
de komst van deze lijn voldoet Alfa Romeo aan de toenemende vraag naar
lifestyle artikelen die verbonden zijn aan het stijlvolle Italiaanse
automerk. De producten zijn exclusief verkrijgbaar bij de Alfa
Romeo-dealer. Geïnteresseerden kunnen de artikelen ook bekijken op
www.accessoires-alfaromeo.nl.
Bij Alfa Romeo staan merkbeleving en emotie centraal. Het Italiaanse
merk kenmerkt zich door een karaktervol design en een sportief imago.
De producten uit de kleding- en merchandisinglijn maken het mogelijk
het merk Alfa Romeo nog intenser te beleven.
Merchandisinglijn
Bij de merchandisinglijn ligt de nadruk op exclusiviteit en een
stijlvolle vormgeving. Het assortiment bestaat onder andere uit
stijlvol vormgegeven herenhorloges, stropdassen en riemen.
Kledinglijn
De kledingcollectie bestaat uit een ârodeâ en een âzwarteâ lijn. De
jas, cap, polo en het fleecejack in het herkenbare Alfa-rood zijn
sportief en opvallend. De zwarte collectie is geïnspireerd op het
verfijnde en onderscheidende karakter van Alfa Romeo. Beide lijnen
geven derhalve een specifieke karaktereigenschap van het Italiaanse
merk weer en sluiten goed aan bij de sfeer die het merk Alfa Romeo
oproept. Zowel de merchandising- als de kledinglijn worden in de
toekomst uitgebreid.
Bovendien zal de website in de nabije toekomst worden uitgebreid met
een exclusieve autoaccessoireslijn voor de verschillende Alfa
Romeo-modellen.
Introductie
Begin november is de nieuwe kleding- en merchandisinglijn van Alfa
Romeo op een bijzondere wijze geïntroduceerd. Tijdens de exclusieve
Italiaanse lifestylebeurs âHet Beste van Italiëâ â die in het Hilton
Hotel in Amsterdam werd gehouden â heeft Frits Kroymans uit naam van
Alfa Romeo Nederland het eerste horloge uit de merchandisinglijn
overhandigd aan de heer Gaetano Cortese, Ambassadeur van Italië in
Nederland.
AutoRai