AutoRai

Alfa Romeo lanceert lifestyle artikelen

(12/24/2007)
Alfa Romeo introduceert haar eigen kleding- en merchandisinglijn. Met de komst van deze lijn voldoet Alfa Romeo aan de toenemende vraag naar lifestyle artikelen die verbonden zijn aan het stijlvolle Italiaanse automerk. De producten zijn exclusief verkrijgbaar bij de Alfa Romeo-dealer. Geïnteresseerden kunnen de artikelen ook bekijken op www.accessoires-alfaromeo.nl.

Bij Alfa Romeo staan merkbeleving en emotie centraal. Het Italiaanse merk kenmerkt zich door een karaktervol design en een sportief imago. De producten uit de kleding- en merchandisinglijn maken het mogelijk het merk Alfa Romeo nog intenser te beleven.

Merchandisinglijn
Bij de merchandisinglijn ligt de nadruk op exclusiviteit en een stijlvolle vormgeving. Het assortiment bestaat onder andere uit stijlvol vormgegeven herenhorloges, stropdassen en riemen.

Kledinglijn
De kledingcollectie bestaat uit een ârodeâ en een âzwarteâ lijn. De jas, cap, polo en het fleecejack in het herkenbare Alfa-rood zijn sportief en opvallend. De zwarte collectie is geïnspireerd op het verfijnde en onderscheidende karakter van Alfa Romeo. Beide lijnen geven derhalve een specifieke karaktereigenschap van het Italiaanse merk weer en sluiten goed aan bij de sfeer die het merk Alfa Romeo oproept. Zowel de merchandising- als de kledinglijn worden in de toekomst uitgebreid.
Bovendien zal de website in de nabije toekomst worden uitgebreid met een exclusieve autoaccessoireslijn voor de verschillende Alfa Romeo-modellen.

Introductie
Begin november is de nieuwe kleding- en merchandisinglijn van Alfa Romeo op een bijzondere wijze geïntroduceerd. Tijdens de exclusieve Italiaanse lifestylebeurs âHet Beste van Italiëâ â die in het Hilton Hotel in Amsterdam werd gehouden â heeft Frits Kroymans uit naam van Alfa Romeo Nederland het eerste horloge uit de merchandisinglijn overhandigd aan de heer Gaetano Cortese, Ambassadeur van Italië in Nederland.