Euro RSCG Worldwide uitgeroepen tot Europese communicatiegroep van het jaar
NEW YORK, December 21 /PRNewswire/ --
- Nieuwe zakelijke aanwinsten, klantentrouw, bekroonde creativiteit en
sterke zakenresultaten lanceren netwerk naar toppositie
Les Agences de l'Annee, een belangrijke handelsorganisatie in de Europese
communicatie-industrie heeft Euro RSCG Worldwide uitgeroepen tot "De Europese
communicatiegroep van het jaar".
Euro RSCG werd geselecteerd voor deze eer op basis van een aantal
criteria, zoals de nieuwe zakelijke aanwinsten, klantentrouw, bekroonde
creativiteit en sterke zakelijke resultaten.
"Dit was een fantastisch jaar voor onze agentschappen in Europa en we
zijn verheugd over deze erkenning door dergelijke prestigieuze organisatie,"
verklaarde David Jones, Algemeen Hoofddirecteur van Euro RSCG Worldwide. "Dit
eerbetoon ondersteunt ons geloof dat ons model ons succes voor de toekomst
verzekert: een agentschapsnetwerk dat globaal en creatief is, en bovendien
over een digitale kern beschikt."
Euro RSCG heeft een succesrijk jaar achter de rug met zakenwinsten als
resultaat van zowel nieuwe zakelijke aanwinsten als een groei van bestaande
klanten. Nieuwe opdrachten over gans Europa kwamen van enkele van 's werelds
meest erkende merken zoals Reckitt Benckiser, eBay, L'Oreal, EDF, ExxonMobil,
Jaguar, Alcatel-Lucent en sanofi-aventis.
Jones verklaarde verder: "Ik wens ook onze dank uit te spreken aan al
onze klanten, want deze prijs is een bevestiging van het succes dat we
verkregen door een ware samenwerking met hen."
Euro RSCG Worldwide, een vooraanstaand geïntegreerd marketing
communicatiebedrijf en Globaal Reclamebureau van het jaar in 2006, zoals
erkend door Advertising Age en Campaign, heeft 233 kantoren in 75 landen
verspreid over Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika en het Aziatisch-Stille
Zuidzeegebied. Euro RSCG biedt publiciteits- en marketingservices,
bedrijfscommunicatie en interactieve oplossingen aan klanten wereldwijd,
regionaal en lokaal. De klantenkring van het reclamebureau bestaat o.a. uit:
Air France, BNP Paribas, Charles Schwab, Citigroup, Danone Group, Diageo,
EFFEN Vodka, Heineken USA, Hyatt, IBM, Jaguar, Kraft Foods, L'Oreal, LVMH
Louis Vuitton, PSA Peugeot Citroen, Reckitt Benckiser,
sanofi-aventis,Schering-Plough en Valspar. Euro RSCG Worldwide, met
hoofdkwartier in New York, is de grootste divisie van Havas, een
wereldleider op het gebied van communicatie (Euronext Paris SA: HAV.PA).