Gemeente Heeze-Leende
Dienstverlening van gemeentelijke loketten tijdens kerstperiode
Omdat de kerstdagen dit jaar midden in de week vallen en er dus twee
dagen wegvallen, is ervoor gekozen om de dienstverlening dit jaar als
volgt aan te bieden:
- bereikbaarheid voor spoedeisende zaken, als het gaat om
storingen in de openbare ruimte, zoals een gat in het wegdek, het
springen van een waterleiding etc. Vanaf vrijdag 21 december 12.30 uur
tot woensdag 2 januari 10.00 uur kunt u de gemeente voor deze
spoedeisende meldingen telefonisch bereiken, 24 uur per dag, op tel.
0900 22 444 22.
- een beperkte openstelling voor het loket Burgerzaken,
alleen voor aangifte van geboorte en overlijden. Hierover wordt nog
nadere informatie verstrekt.
Wij verzoeken u (vooralsnog) om uw (aan)vragen voor onze loketten
Burgerzaken, Maatschappelijke Ondersteuning, Ruimtelijke Ordening,
Milieu en Bouw tijdig in te dienen zodat wij de gelegenheid hebben om
uw (aan)vraag met zorg af te handelen.