Gemeente Heeze-Leende


Dienstverlening van gemeentelijke loketten tijdens kerstperiode

Omdat de kerstdagen dit jaar midden in de week vallen en er dus twee dagen wegvallen, is ervoor gekozen om de dienstverlening dit jaar als volgt aan te bieden:


- bereikbaarheid voor spoedeisende zaken, als het gaat om storingen in de openbare ruimte, zoals een gat in het wegdek, het springen van een waterleiding etc. Vanaf vrijdag 21 december 12.30 uur tot woensdag 2 januari 10.00 uur kunt u de gemeente voor deze spoedeisende meldingen telefonisch bereiken, 24 uur per dag, op tel. 0900 22 444 22.


- een beperkte openstelling voor het loket Burgerzaken, alleen voor aangifte van geboorte en overlijden. Hierover wordt nog nadere informatie verstrekt.

Wij verzoeken u (vooralsnog) om uw (aan)vragen voor onze loketten Burgerzaken, Maatschappelijke Ondersteuning, Ruimtelijke Ordening, Milieu en Bouw tijdig in te dienen zodat wij de gelegenheid hebben om uw (aan)vraag met zorg af te handelen.