Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Focus op online formulieren, on-site search en error pagina's

NEDSTAT LANCEERT NIEUWE SITE-OPTIMALISATIE INZICHTEN

Amsterdam, 20 December 2007 ­ Nedstat kondigt een Sitestat release aan met nieuwe detailinzichten voor het verbeteren van bezoekerstevredenheid en conversie. Met diepgaande rapporten over het gebruik van online formulieren en on-site search en metrics over error pagina's, kunnen site-eigenaren de beleving van hun digitale bezoekers optimaliseren en hun online business verbeteren.

De rapporten over online formulieren stellen site-eigenaren in staat het afbreken van online formulieren te beperken en aanmeldingen en check-outs te verhogen. De on-site search rapporten geven inzichten om bezoekers te helpen vinden waar zij naar op zoek zijn en de rapporten over '404 error pagina's' stellen site-eigenaren in staat ergernis van bezoekers te voorkomen en hun on-site beleving te verbeteren.

Michael Kinsbergen, CEO van Nedstat: "Wanneer mensen een site bezoeken, is hun beleving van groot belang voor het beeld van een bedrijf of product. Bij online shops kan dit zelfs bepalend zijn of iemand al of niet iets koopt. Site-eigenaren moeten er dus voor zorgen dat bezoekers makkelijk vinden wat ze zoeken, probleemloos formulieren kunnen invullen en geen error pagina's tegenkomen."

De nieuwe site-optimalisatie rapporten zijn vanaf vandaag beschikbaar voor alle Sitestat gebruikers zonder extra kosten.

Over Nedstat

Nedstat is Europees marktleider in website analytics.

De Nedstat producten en services stellen bedrijven en organisaties in staat het rendement van hun online communicatie en business te verbeteren. Nedstat maakt website analytics simpel, duidelijk en toegankelijk voor gebruikers van alle niveaus en disciplines. Producten zijn daarom makkelijk te gebruiken, rapporten zijn helder en snel toegankelijk, aanpassingen zijn eenvoudig en de service en support zijn persoonlijk en van hoge kwaliteit.

Nedstat telt 170 medewerkers in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

Tot de klantenkring behoren gerenommeerde en wereldwijd opererende ondernemingen zoals ASICS Europe, Danone, Electrabel, Ernst & Young, KarstadtQuelle, Panasonic, Renault en Wolters Kluwer, alsmede diverse overheidsinstanties en non-profitorganisaties.

Accreditaties van onafhankelijke, toonaangevende instituten in Europa, zoals ABC electronic en OJD, garanderen dat metrics van klanten in overeenstemming zijn met de gestelde standaarden.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u zich wenden tot: Nedstat B.V., Michael Kinsbergen, telefoon +31 (0) 20 519 54 01, e-mail press@nedstat.com.

Voor meer informatie over Nedstat, ga naar www.nedstat.com.