Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
MySpace leden betere versierders door exclusieve video's van Neil Strauss
Boek-Video partnership tussen MySpace TV en Harper Paperbacks. MySpace leden krijgen
waardevolle informatie omtrent succesvol daten.
Los Angeles - Amsterdam, 20 december 2007 MySpace, het grootste internationale online
social network, maakt vandaag een content-deal bekend met Harper Paperbacks en bestseller
schrijver Neil Strauss. Vanaf vandaag kan de MySpace community wekelijks exclusieve video
afleveringen bekijken die de valse mythes van dating doorprikken. Ze zijn gebaseerd op
Strauss' nieuwe boek Rules of the Game en te zien via www.myspacetv.com en
www.myspace.com/neilstrauss.
De afleveringen duren ongeveer 3 minuten waarin de David Faustino ('Married with Children) en
Corin Nemec ('Parker Lewis Can't Lose') een 'spelregel' acteren en afsluiten met een missie.
Neil Strauss licht de spelregels nader toe en daagt de MySpace community uit om de regels in
hun dagelijkse dating leven op te nemen. In de eerste missie moedigt hij daters aan om ver
buiten hun comfort zone te stappen.
'MySpace TV geeft me de mogelijkheid om te laten zien 'hoe het moet'. Nadat je hebt bekeken
hoe David Faustino telefoonnummers weet te regelen ondanks vastgebonden handen en duct-
tape over zijn mond zou geen enkele vent bang moeten zijn om een vrouw te benaderen onder
normale omstandigheden', aldus Neil Strauss.
MySpace leden kunnen verder interactieve video's plaatsen op de profielpagina van Strauss. Het
is de bedoeling dat zij verslag leggen van hun persoonlijke ervaringen bij het gebruik van The
Rules of the Game. Strauss zal iedere week een winnaar kiezen die bijvoorbeeld kans maakt op
een exclusief dating-consult. Het toppunt van de serie is op Valentijnsdag waarvoor Strauss een
speciale video produceert.
Cal Morgan van Harper Paperbacks, uitgever van The Rules of the Game: 'Het partnership is niet
alleen uniek, ik vind het tevens de perfecte date! Neil is altijd meesterlijk in het onderhouden
van contact met zijn fans, deze video's dragen daar nog meer aan bij. Verder zijn de video's
een echte giller om naar te kijken'.
Derek Fehmers Marketing Directeur MySpace Nederland: 'Deze deal met Harper Paperbacks is
zakelijk gezien interessant en uniek. Daarnaast geldt natuurlijk dat het ook voor Nederlandse
singles boeiend is om de video's te bekijken die op een heel grappige manier tonen wat de
'regels' van de dating scene zijn".
MYSpace TV
MySpaceTV (http://www.myspacetv.com) is een volledig geïntegreerd onderdeel van de
MySpace wereldwijde community en content platform. MySpaceTV heeft gelocaliseerde versies
in: Canada, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Britannië, Ierland, Italië, Japan, Latijns-Amerika,
Mexico, Nederland, Nieuw Zeeland Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigde Staten, Zweden
en Zwitserland.
Neil Strauss
Neil Strauss is de auteur van de New York Time bestseller The Game. Daarnaast is hij co-auteur
van: How to Make Love like a Pornstar, The Dirt, Don't Try This at Home, The Long Hard Road
Out of Hell en How to Make Money like a Pornstar. Dit laatste boek werd veboden in Singapore.
HarperCollins Publishers
HarperCollins is een van 's werelds grootste uitgeverijen van engelstalige literatuur en lectuur,
varierend van kookboeken, detectives, spirituele boeken, business, etc. HarperCollins heeft een
200 jaar oude geschiedenis en heeft met haar auteurs vele prijzen gewonnen waaronder de
Nobel Prize en de Pulitzer Prize.