Bed toch het belangrijkste bij een hotelovernachting
AMSTERDAM, 20071213 -- Uit onafhankelijk onderzoek van www.Go-Again.com blijkt dat het bed toch het belangrijkste is aan een hotelovernachting. Van de meer dan 200 ondervraagden, vindt maar liefst 44 procent het bed van essentieel belang. Opvallend is dat de service in het onderzoek als één na laatste eindigde en maar 11 procent van de stemmen kreeg.
Uit de internet poll op de website van www.go-again.com werd de vraag gesteld wat de gast het belangrijkste vindt, wanneer men overnacht in een hotel. De gast had de keuze uit het bed, de service, de ligging, de kamer of de badkamer.
Van de meer dan 200 ondervraagden, vindt maar liefst 44 procent het bed het belangrijkst. Als tweede wordt de hotelkamer zelf met 21 procent van de stemmen het best gewaardeerd, op de voet gevolgd door de ligging van het hotel met 18 procent van stemmen. Opvallend is dat de service als één na laatste eindigde en maar 11% van de stemmen kreeg. Het minst cruciaal wordt de badkamer gevonden. De badkamer eindigde als laatste en kreeg 6% van de stemmen.
Volgens Claudia Reus, oprichtster van www.Go-Again.com, "Het bed is de basis van een hotelovernachting. Daar draait het in beginsel om." Veel hotels weten ook dat het bed steeds belangrijker wordt bij een hotelovernachting, zoals Sheraton met haar Sheraton Sweet Sleeper bed en Hilton met het Hilton Serenity Bed gecombineerd met het Suite Dreams matras.
Over www.Go-Again.com
Go-again.com is dé locatie gids voor iedereen die een hotel, restaurant, vergader- of feestlocatie in Nederland zoekt. Via Go-Again.com kun je gratis, snel en gemakkelijk alle locaties in Nederland zoeken, boeken, beoordelen, offertes aanvragen, reviews lezen en schrijven.
De kernvraag van de website is: Would You Go Again? Zou je nog een keer naar die locatie gaan? Is het een GO of NO GO.