Ingezonden persbericht


Directie Tele2 voegt `chatten' toe aan haar werkzaamheden

Amsterdam, 5 december 2007. Communicatiebedrijf Tele2 start vrijdag 7 december 2007 met de Tele2 Management Chat. Dit is een tweewekelijkse live chat tussen klanten en de directie van Tele2. De chatroom is opgezet om klanten van Tele2 de mogelijkheid te geven om één op één met een directeur te communiceren. Klanten kunnen bij de directieleden terecht met vragen, klachten en ideeën. De directie gaat er meteen mee aan de slag. Daarnaast gebruikt zij de ervaringen van deze chatsessies om de bedrijfsvoering nog beter op haar klanten af te stemmen.

Tele2 wordt in de markt gezien als de telecomaanbieder met de scherpste prijzen en voegt daar nu ook klanttevredenheid als onderscheidende factor aan toe. Tele2 heeft de ambitie om de meest tevreden en loyale klanten van Nederland te krijgen. Het bedrijf wil dit bereiken met open communicatie en door te leren van klantervaringen. De Tele2 Management Chat is een nieuw initiatief om direct contact tussen de directie en haar klanten te stimuleren.

"Bij Tele2 vinden wij het belangrijk dat de directie en het management contact houden met onze klanten. Hierdoor kunnen wij ons goed verplaatsen in echte klantsituaties en dat levert uiteindelijk diensten en producten op die direct aansluiten bij de wensen van onze klanten," aldus Günther Vogelpoel, Directeur consumentenmarkt. "Om met onze klanten te praten neemt onze directie en het managent al regelmatig de telefoon aan in onze callcenters. De Tele2 Management Chat is een logische vervolgstap om onze klanten nog beter te leren kennen."

Aanstaande vrijdag 7 december tussen 11 en 12 uur kunnen klanten van Tele2 via tele2.nl live chatten met directieleden van Tele2.


- EINDE -

Kijk voor meer informatie op tele2.nl

Contact
Remco Meerstra, Telefoon: +31 (0) 20 750 1804
Corporate & Business Communications Executive, Tele2

Tele2 is een handelsnaam van Versatel Nederland B.V en van Tele2 Netherlands B.V. Tele2 is één van de grootste telecomaanbieders in Nederland. Het bedrijf biedt zowel de consumenten-, de zakelijke als de wholesale markt een compleet pakket van telecommunicatiediensten. Tele2 biedt breedbandige spraak-, data- en internetdiensten aan via een eigen infrastructuur, voorzien van de modernste netwerktechnologieën. Tele2-klanten profiteren van eenvoudige en betaalbare diensten van topkwaliteit. Meer nieuws en informatie zijn verkrijgbaar via tele2.nl.


---- --