Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Klanten werven nieuwe mensen voor hun reclamebureau

Amsterdam, 6 december 2007 - Onder de paraplu 'Ons bureau zoekt nieuwe mensen' is vandaag een wervingscampagne voor ACA/JES communicatie gestart. ACA/JES is hard gegroeid en het bureau is met spoed op zoek naar nieuw talent. Normaal gesproken helpt ACA/JES haar klanten zoals Rabobank, Koninklijke Marine en Connexxion om personeel te werven. Maar dit keer zijn de rollen omgedraaid. De klanten van het Amsterdamse communicatieadviesbureau zetten zich volop in om nieuwe medewerkers voor ACA/JES te zoeken. Zo heeft de marine speciaal een speedboot (een Rhib) ingezet met een vlag waarop staat: 'Ons bureau zoekt nieuwe mensen'. Connexxion heeft bussen ingezet, die zijn bestickerd met dezelfde tekst en Rabobank laat posters hangen op diverse Rabobank vestigingen. Alle beelden zijn echt gefilmd en gefotografeerd, niets is geacteerd of gemanipuleerd.

Luitenant ter Zee Kris Manders van de Koninklijke Marine geeft aan: "ACA/JES helpt ons al een aantal jaren met de werving van nieuw personeel. Het is niet meer dan eerlijk dat wij hen nu ook helpen. Tenslotte zijn wij er ook er ook bij gebaat om bij ons bureau een volledig uitgerust team tot onze beschikking te hebben." ACA/JES is momenteel op zoek naar een Senior Copywriter, een E-Copywriter, een DTP-er, een Account Executive, een Account Manager, een Action Scripter, een Consultant PR/PA, en een junior en senior Webdeveloper. Deze nieuwe collega's worden gezocht via advertenties, een virale marketing actie op o.a. Hyves en YouTube en een speciale splashpage op de website www.aca-jes.nl.

(Einde bericht)