Warchild
HDC Media voert hele maand december actie voor War Child
De gehele maand december staan alle regionale kranten in Noord Holland
in het teken van War Child. Zij proberen samen met hun lezers en
adverteerders zoveel mogelijk ge ld in te zamelen voor kinderen in
oorlogsgebieden. Het doel is om zo 10.000 oorlogskinderen te helpen.
Dit houdt in dat er wordt ingezet op een eindbedrag van 120.000 euro!
Marco Borsato heeft de aftrap gegeven voor deze actie. Hij bezocht het
hoofdkantoor van uitgeverij HDC Media in zijn hoedanigheid als
gasthoofdredacteur van de speciale bijlage die op zaterdag 29 december
bij het Noordhollands Dagblad, De Gooi- en Eemlander, Leidsch Dagblad,
Haarlems Dagblad en de IJmuider Courant verschijnt.
De afgelopen week is er al een begin gemaakt met de telefonische
verkoop van advertenties voor de krant van 29 december. De opbrengst
daarvan gaat volledig naar War Child. Op diverse andere fronten wordt
ook geld ingezameld voor War Child. Daarbij wordt onder andere een
beroep gedaan op lezers van deze krant. Die kunnen geld storten op een
speciale girorekening: 113 ten name van War Child in Amsterdam of
kunnen zelf acties bedenken ten bate van War Child.
War Child is HDC Media zeer dankbaar voor deze geweldige inzet!