Warchild


HDC Media voert hele maand december actie voor War Child De gehele maand december staan alle regionale kranten in Noord Holland in het teken van War Child. Zij proberen samen met hun lezers en adverteerders zoveel mogelijk ge ld in te zamelen voor kinderen in oorlogsgebieden. Het doel is om zo 10.000 oorlogskinderen te helpen. Dit houdt in dat er wordt ingezet op een eindbedrag van 120.000 euro!

Marco Borsato heeft de aftrap gegeven voor deze actie. Hij bezocht het hoofdkantoor van uitgeverij HDC Media in zijn hoedanigheid als gasthoofdredacteur van de speciale bijlage die op zaterdag 29 december bij het Noordhollands Dagblad, De Gooi- en Eemlander, Leidsch Dagblad, Haarlems Dagblad en de IJmuider Courant verschijnt.

De afgelopen week is er al een begin gemaakt met de telefonische verkoop van advertenties voor de krant van 29 december. De opbrengst daarvan gaat volledig naar War Child. Op diverse andere fronten wordt ook geld ingezameld voor War Child. Daarbij wordt onder andere een beroep gedaan op lezers van deze krant. Die kunnen geld storten op een speciale girorekening: 113 ten name van War Child in Amsterdam of kunnen zelf acties bedenken ten bate van War Child.

War Child is HDC Media zeer dankbaar voor deze geweldige inzet!