Ingezonden persbericht
Helmond, maandag 3 december 2007
Frank van der Linden Commercieel Directeur Weijmans Media Groep
De bedrijfsvoering van de Weijmans Media Groep is in de afgelopen twaalf maanden sterk uitgebreid als gevolg van toevoegingen van bedrijfsonderdelen op het gebied van radio en televisie als ook een sterke autonome groei binnen de uitgeefactiviteiten. Om deze groei structureel goed te kunnen managen, is men binnen het bedrijf zeer verheugd dat met ingang van 1 januari 2008 Frank van der Linden in dienst treedt als Commercieel Directeur van de Weijmans Media Groep.
Frank van der Linden wordt binnen zijn functioneren commercieel eindverantwoordelijk voor Weijmans RTV (TV&CO, RTV10, RTV13, RoyaalFM en Radio Decibel) en Weijmans Publishers (Brabant Business, Peelland Perspectief, CityScreen, Huiskrant, Geldrop-Mierlose Krant en 't Contact). " De Weijmans Media Groep past ideaal bij mijn ervaring en ambitie. Ik vind het namelijk erg leuk en spannend om te stoeien met de verschillende voordelen van diverse media. En als het even kan een multimediale oplossing aan te bieden aan bedrijven. Dat ik daarbij ook nog mag meewerken aan de lancering van een nieuwe commerciële tv-zender voor Brabant is dan de spreekwoordelijke slagroom op de taart" aldus Frank van der Linden. Gezien zijn brede professionele achtergrond bij onder meer DIMO, Wegener Dagbladen, TROS, TV8 Brabant en Omroep Brabant is het commerciële speelveld van uitgeverijen en regionale televisie voor hem zeer bekend terrein. "Frank beschikt over de juiste ervaring en kennis voor deze functie maar heeft daarnaast een proactieve drive en instelling die onontbeerlijk zijn voor deze functie" aldus René Weijmans, Algemeen Directeur van Weijmans Media Groep.
Weijmans Media Groep
Weijmans Media Groep bestaat uit de volgende bedrijven: Weijmans Studio, Weijmans Weekbladen, Weijmans RTV en Weijmans Publishers. De bedrijven in de Weijmans Media Groep bieden een totaalpakket op het gebied van concept, creatie en communicatie. Daarbij wordt gebruikgemaakt van verschillende mediavormen, zoals weekbladen, reclamedrukwerk, radio en televisie. De verschillende bedrijven hebben elk hun eigen specialisme op reclamegebied, maar kunnen desgewenst samen één en dezelfde opdrachtgever bedienen. Daarbij valt met name te denken aan crossmediale campagnes waarbij diverse media worden ingezet om dezelfde boodschap voor het voetlicht te brengen.
Noot voor de redactie (