Ingezonden persbericht
Persbericht IAB Nederland
7 november 2007
IAB Nederland gastheer IAB Meeting Day tijdens Marketing3
Op 29 november 2007 verzorgt IAB Nederland in samenwerking met Media Plaza en BBP de zogenaamde IAB Meeting Day. Deze middag vormt de afsluiting van het Marketing3 congres dat plaatsvindt in Media Plaza te Utrecht.
Met de IAB Meeting Day wil IAB Nederland professionals in de online industrie in de gelegenheid stellen zich te oriënteren op een aantal relevante ontwikkelingen in het vakgebied. Daarnaast biedt de middag een uitstekende mogelijkheid om op informele wijze in contact te komen met beslissers op het gebied van interactieve marketing en online advertising.
Het bestuur van IAB Nederland is verheugd twee bijzondere key-note sprekers aan te kunnen kondigen:
* Andrew Strickman, VP creative & Managing Director van Ammo Marketing (http://www.ammomarketing.com) die een bijdrage zal leveren over social networking en word-of-mouth marketing.
* Paul Seaton, Managing Director van Marvellous Mobile (http://www.marvellousmobile.com), een bureau dat onder andere verantwoordelijk is voor het grootste mobile consumer engagement platform ter wereld: The Sprite Yard van Coca Cola Company.
Ook vinden er zes iSnacks plaats, korte parallelsessies over de volgende onderwerpen:
* word of mouth marketing
* search engine marketing
* online video advertising
* interactieve televisie
* game-advertising
* mobile marketing
Het programma is in detail te lezen op http://www.marketing3.nl/iab. Hier kunnen belangstellenden zich aanmelden.
--- Einde ---
Voor meer informatie,