Website nrc.next verrast met Afternoon Switch

29/11/2007 07:00



DDK & Partners



nrc.next lanceert een geheel nieuwe, eigen website in een verrassende en innovatieve stijl. Natuurlijk zijn de lezers verzekerd van 24/7 nieuwsvoorziening op de site. Daarnaast komt nrc.next met de Afternoon Switch, een nieuw concept. Het gezicht van de site verandert om vier uur 's middags van informatief naar lifestyle, passend bij het moment van de dag en de dagbeleving van de lezers.

nrcnext.nl sluit aan bij de verschillen in informatiebehoeften gedurende het verloop van de dag. nrcnext.nl bedient de jong hoog opgeleide doelgroep met een selectie van het laatste nieuws en achtergronden. Daarnaast biedt nrcnext.nl een gidsfunctie op de gebieden: loopbaan, geld en lifestyle. Praktisch, helder en met handige verrassingen, zoals MijnNext. Met deze tool kan de lezer artikelen opslaan om die op een later tijdstip te lezen. Op het middaguur is er dagelijks een verrassende nieuwsbrief, de Lunchbox.

nrcnext.nl is gratis toegankelijk en volledig toegespitst op de doelgroep: hoogopgeleide nieuwsconsumenten tussen de 20 en 40 jaar die niets willen missen, maar weinig tijd hebben.

nrc.next wist in 2006 in een krimpende dagbladenmarkt een hele eigen groep betalende lezers aan zich te binden. nrc.next is een compacte krant voor de nieuwe generatie hoger opgeleide mediaconsumenten die zappend en scannend het nieuws tot zich neemt. nrc.next zet het nieuws van vandaag in de context van morgen. nrc.next wordt verspreid via abonnementen en in de losse verkoop via ca. 6.500 verkooppunten. Inmiddels heeft nrc.next een oplage van 80.000 en een gemiddeld bereik van 311.000 lezers.





http://www.nrcnext.nl