Ingezonden persbericht


Persbericht

's-Hertogenbosch, 20 november 2007

Het Bossche reclamebureau Precies! marketing & reclame de TNT TREF-Award Zuid-Oost Brabant gewonnen. De prijs is afgelopen donderdag tijdens het Ondernemerscongres in het Evoluon uitgereikt.

Precies! marketing & reclame maakt al 15 jaar succesvolle campagnes voor bedrijven uit alle denkbare branches. Met de winnende campagne voor Hamos-Holland BV, bestaande uit een ludieke mailing die telefonisch werd opgevolgd, wist het jubilerende bureau maar liefst een rendement te behalen van 46%. Juist de combinatie van (database)marketing, een creatief concept en het in-house callcenter, maakt de campagnes zo effectief. En dat deze aanpak werkt, blijkt wel uit het feit dat inmiddels ook grote nationale en internationale organisaties Precies! weten te vinden.

De TREF-Award is een nieuw initiatief van TNT Post. Het is dé DM-Award voor bureaus die een campagne hebben ontworpen voor het MKB. De genomineerden hebben tijdens een sessie op het Regionale Ondernemerscongres hun inzending gepresenteerd. Het publiek kon ondertussen een DM-vraag invullen. Elke genomineerde heeft voor een van de vragen in een kleine 20 minuten een concept bedacht en deze in een korte pitch aan de klant gepresenteerd. Daarna werd door stemming van het publiek de winnaar gekozen uit de genomineerden. Precies! marketing & reclame is de gelukkige winnaar van de Award geworden.



Ingezonden persbericht