Sleutelfiguren uit de stad krijgen rol in citymarketing Den Haag (29
november)
Adviesraad citymarketing Den Haag benoemd
Tien personen zijn door het college aangesteld om een adviesrol op
zich te nemen omtrent de citymarketing van Den Haag. De raad waarmee
de gemeente een publiek/private samenwerking aangaat, bestaat uit
personen die werkzaam zijn bij bedrijven uit de private sector, de
culturele en onderwijs sector en de overheid.
Door de adviesraad divers samen te stellen wil de gemeente al haar
doelgroepen betrekken bij de citymarketing. Wethouder Huffnagel van
Citymarketing is verheugd over de samenstelling van de adviesraad: De
raad bevat een rijke schakering aan personen die Den Haag een warm
hart toedragen. Hiermee kunnen we een stevige rol geven aan de
publiek/private samenwerking bij het profileren van de stad op
nationaal en internationaal niveau.
Zwaargewichten uit het bedrijfsleven zijn Anneke de Vries, directeur
ING Real Estate, Jet de Ranitz, directeur Nederlands Dans Theater,
Lein Labruyère, vice-voorzitter College van Bestuur Hogeschool
INHOLLAND, Jan Driessen, directeur communicatie AEGON en Erwin van
Lambaart, algemeen directeur Stageholding BV. De (semi-)overheid wordt
vertegenwoordigd door Koos van der Steenhoven, secretaris-generaal
Ministerie van OCW en Anja Overhoff, algemeen directeur Den Haag
Marketing. Vanuit de publieke opinie en trends nemen Adjiedj Bakas,
trendwatcher en directeur Dexter Communicatie BV, Jessica van der
Burg, directeur IUTY en columnist van de AD-Haagsche Courant en Dick
van Egmond, 3e-jaars student Bedrijfskundige Informatica aan de Haagse
Hogeschool en verantwoordelijk voor de PR van studentenvereniging
INTAC zitting. De programmamanager citymarketing van de gemeente Den
Haag, Hans van Oel, zal de functie van secretaris vervullen.
Gemeente Den Haag