The Talent Factory geeft haar agents gratis rijlessen


ROTTERDAM, 20071127 -- De uitkomst van de nationale contact center benchmark toonde het al aan: De facilitaire contact centers en met name degene die ook outbound bedrijven hebben moeite personeel te werven en vervolgens te behouden.

De agent moet meer centraal gesteld worden en betere voorwaarden krijgen om ook het gevoel te krijgen dat het een volwaardige baan is. "Bij ons kun je kosteloos al je rijlessen volgen. De arbeidsmarkt is behoorlijk krap en als werkgever moet je je onderscheiden op andere zaken dan alleen het salaris", aldus directeur Patrick Jordens. "Het beroep van contact center agent moet veel beter worden gewaardeerd door werkgevers."

The Talent Factory (TTF) wil hier ver in gaan, zo veel is duidelijk. Naast een goed salaris en de gratis rijlessen is het bij TTF ook nog mogelijk om een half jaar of zelfs langer op Curaçao te gaan werken. De overtocht en het verblijf regelt TTF. "Ons bedrijf moet onweerstaanbaar zijn voor potentiële werknemers."

TTF is sinds haar oprichting in 2000 uitgegroeid tot een gerenommeerde commerciële dienstverlener op het gebied van outsourcing van klantcontact. De organisatie heeft 220 seats en 650 medewerkers verdeeld over haar vestigingen in Rotterdam en Zoetermeer. TTF zoekt als gevolg van haar snelle groei nog zeker 100 medewerkers voor haar vestigingen in Rotterdam en Zoetermeer.

Kandidaten kunnen online solliciteren op www.gratisrijles.com

//einde bericht