Ingezonden persbericht
Persbericht
Dit jaar doen we het anders in december
~ ilse media maakt de feestdagen ÔeasyÕ ~
Amsterdam, 26 november 2007 - Vanaf vandaag is EasyDecember.nl weer live. Deze handige site biedt internetters tips, excuses en weetjes om zo ÔeasyÕ mogelijk de decembermaand door te komen. Opgesplitst per feestdag - sinterklaas, kerst, en oud & nieuw - kan de bezoeker zich goed voorbereiden op de feestelijkheden en zo de gebruikelijke decemberstress vermijden.
Vorig jaar was de site voor het eerst in de lucht. De 200.000 bezoekers die toen de pagina bezochten, laten zien dat er behoefte bestaat aan tips om de feestdagen zonder kleurscheuren door te komen. Daarnaast bleek Easydecember.nl ook voor adverteerders interessant omdat zij met n site drie feestmomenten in de decembermaand kunnen belichten. Er zijn verschillende adverteerders zoals Senseo, Siemens, Vodafone, C1000, Campina en Currence die zich dit jaar aan de site verbinden.
De site is gericht op iedereen die niet stijf van de zenuwen het jaar af wil sluiten en met name vrouwen die de feestdagen organiseren. De Sinterklaaspagina draait om surprises en kadoÕs terwijl Kerst zich richt op eten en drinken en nieuwjaar draait om feestvieren.
ÒDeze site is voor iedereen geschikt. Door de overzichtelijke opmaak en de handige informatie vinden mensen snel hun weg naar EasyDecember.nl. Wij zien dat veel mensen daadwerkelijk iets aan de tips hebben en ze ook in de praktijk brengenÓ, vertelt Sander Remans, Product Manager bij ilse media.
Easydecember werkt samen met Vrouwonline.nl, Kieskeurig, Margriet, ilse.nl, Startgames.nl, Shopgirl.nl, Partyscene.nl, Styletoday.nl, Overzicht.nl en Kaboem.nl.
(245 woorden)