Unilever NV



Ben & Jerry's wint SponsorRing

Op 22 november 2007, tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SponsorRingen, heeft Ben & Jerry's haar eerste SponsorRing in de wacht gesleept.

Peace, Love & Icecream

BJ's - logo Peace, Love and Icecream Ben & Jerry's won de SponsorRing in de categorie Maatschappij met de sponsoring van War Child onder de noemer Peace, Love & Icecream.

Het oordeel van de jury over Ben & Jerry's: "Een samenwerking waar het enthousiasme vanaf spat. Hier klopt alles. Overal is aan gedacht. Daarbij zijn de doelstellingen meer dan bereikt via veel creatieve activeringen en een 360-graden below-the-line benadering. Met voldoende relativeringsvermogen. Het gedachtegoed van Ben & Jerry's als de twee hippies met een sociale missie is authentiek en werkt nog steeds. Een breed neergezette, degelijke case voor een overzichtelijk budget en met uitstekend resultaat voor beide partijen. De uitreiking van de SponsorRingen vond plaats in Boom Chicago Amsterdam.

De SponsorRing is dé vakprijs van de sponsorbranche. Deze wordt jaarlijks uitgereikt aan sponsorcases die zich in het voorafgaande jaar duidelijk hebben onderscheiden. De prijs is een initiatief van de oud-Sectie Sponsoring van de GVR Centrum voor Marketingcommunicatie, de werkgroep sponsoring van de VEA en het vakblad Sponsor Magazine.