Ben & Jerry's wint SponsorRing
Op 22 november 2007, tijdens de jaarlijkse uitreiking van de
SponsorRingen, heeft Ben & Jerry's haar eerste SponsorRing in de wacht
gesleept.
Peace, Love & Icecream
BJ's - logo Peace, Love and Icecream Ben & Jerry's won de SponsorRing
in de categorie Maatschappij met de sponsoring van War Child onder de
noemer Peace, Love & Icecream.
Het oordeel van de jury over Ben & Jerry's: "Een samenwerking waar het
enthousiasme vanaf spat. Hier klopt alles. Overal is aan gedacht.
Daarbij zijn de doelstellingen meer dan bereikt via veel creatieve
activeringen en een 360-graden below-the-line benadering. Met
voldoende relativeringsvermogen. Het gedachtegoed van Ben & Jerry's
als de twee hippies met een sociale missie is authentiek en werkt nog
steeds. Een breed neergezette, degelijke case voor een overzichtelijk
budget en met uitstekend resultaat voor beide partijen. De uitreiking
van de SponsorRingen vond plaats in Boom Chicago Amsterdam.
De SponsorRing is dé vakprijs van de sponsorbranche. Deze wordt
jaarlijks uitgereikt aan sponsorcases die zich in het voorafgaande
jaar duidelijk hebben onderscheiden. De prijs is een initiatief van de
oud-Sectie Sponsoring van de GVR Centrum voor Marketingcommunicatie,
de werkgroep sponsoring van de VEA en het vakblad Sponsor Magazine.
Unilever NV