Sanoma Uitgevers


Yes zoekt modellen bij mediabureaus

Vrouwen ouder dan 20. Met een betaalde baan. Die zelfstandig wonen. Dàt is de doelgroep van Yes.

En om die volwassenheid te onderstrepen houdt het weekblad een modellenactie bij mediabureaus. Want ook daar werken veel doelgroepers.

Yes begon ooit als tienerblad. De afgelopen jaren is het echter uitgegroeid tot een volwassen weekblad voor levenslustige twintigers. De lezers weten dit maar al te goed: niet voor niets heeft Yes volgens de laatste gegevens uit de NOM Printmonitor het hoogste bereik onder vrouwen tussen de 20 en 25 jaar.

Maar het is nog niet tot iedereen in de mediawereld doorgedrongen. Om onder de aandacht te brengen dat Yes allang geen blad meer is over ponyâs & puistjes, is deze ludieke modellenactie gestart.

Passen in het profiel

Yes, dat ben jij! Onder dat motto roept het weekblad voor twintigers medewerksters van mediabureaus op, om zichzelf of elkaar op te geven als model. Want veel van hen zijn in de twintig, hebben een eigen én een leuke baan in het betreffende mediabureau. Helemaal Yes dus!

Het winnende model gaat alleen, of met haar collegaâs, op de foto voor Yes. Inschrijven kan nog tot 22 november op
www.yes.nl/yesmediabureaus. Daarna kan er een week lang gestemd worden.

Hoogste bereik

De meest recente cijfers illustreren de volwassenheid van Yes. De gemiddelde leeftijd van de yes-lezeres is 22 jaar. 60% heeft een baan. 60% woont zelfstandig. 65% doet zelf boodschappen.

19 november 2007