Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Nieuw info-tainment systeem verovert de vakantieparken markt!

Utrecht, 27 november 2007

GuestComm® heeft 21 november j.l. een spetterende seminar gegeven waarin werd aangekondigd dat GuestComm® een nieuw marktsegment aangeboord heeft met hun crossmediale topper! Deze crossmediale toepassing zorgt voor een nieuwe benadering van een altijd geïnteresseerde en aanwezige doelgroep.

Sinds enkele jaren is het bedrijf GuestComm® verantwoordelijk voor een revolutionair info-tainmentsysteem dat bij verschillende bungalowparken en andere accommodaties via de televisie operationeel is. Het systeem dat een crossmediale mix tussen tv, internet, games en video on demand is biedt de gebruiker de mogelijkheid om op interactieve wijze te communiceren en informatie te raadplegen. Potentiële adverteerders krijgen de mogelijkheid een zeer nauw gespecificeerde en geïnteresseerde doelgroep te benaderen die normaal gesproken onbenut bleef!

De seminar die geheel in het teken stond van het revolutionaire infotainment systeem betrof een interessante voordracht van Prof. Dr. Cor Molenaar die zijn visie gaf over de mogelijkheden, maar ook een uitgebreide toelichting over de toepassingsmogelijkheden van het systeem. Tevens werd er een case betreffende het product Yakult gepresenteerd, waarbij weergegeven werd op welke wijze er via het GuestComm® systeem promotie gemaakt kon worden. Deelnemers konden middels een demoversie het systeem testen en onder de loep nemen. Wat heel veel goede en leuke reacties teweeg bracht.

"Prima organisatie en goede informatie"
Mark Jansink, Eierkamp

"Organisatie was goed, weer wat bijgeleerd, nieuwe contacten opgedaan en mijzelf nog vermaakt ook. Alles bij elkaar dus een prima dag." Huub Mutsaers, Aquachain BV

"Een Seminar waar ik zeker wat van kon leren! Het systeem is werkelijk goed doordacht, en ik wil hier zeker wat mee gaan doen!" Linda Folkers, Anfé

Meegaan nu het nog kan

Het GuestComm® info-tianment systeem heeft een groter bereik dan de massa media als tv broadcast. Mede door gebruik van het systeem in de bungalow en de mogelijkheden van narrowcasting geeft dit ongekende voordelen voor media mogelijkheden.

Wie er snel bij is kan, tot en met maart 2008 alleen al, instappen tijdens een uitrol van systeem bij 4000 accommodaties! Dit betekent een monopolypositie in dit marktsegment en een frequent stijgend bereik van de doelgroep.

Een steeds groter bereik

Eén van de hoofdpeilers van het concept is de servicegedachte. Door toepassing van GuestComm® kunnen organisaties hun serviceverlening nog verder verbeteren in combinatie met een verbreed aanbod van audiovisueel entertainment, communicatie en service. Hierdoor is het als adverteerder niet meer noodzakelijk om allerlei soorten drukwerk en/of brochure's te laten drukken. Alles kan via de digitale communicatie verlopen en aangeboden worden aan de doelgroep op ieder gewenst moment. Uw boodschap op de juiste plaats, de juiste tijd en bij de juiste personen. Met het GuestComm® systeem bereikt u dat in één keer!

KORTOM

Creating the future today!


---

'Voor de redactie'

GuestComm® is een jong innovatief bedrijf van Zwitserse oorsprong. GuestComm® plaatst in bungalowparken een gesloten Entertainment, Communicatie en Service systeem. Via dit systeem is het mogelijk allerlei vormen van informatie en content aan de gasten aan te bieden; van film en foto tot tekst en muziek.

GuestComm® uw partner voor Entertainment, Communicatie en Service

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Maarten Coolen CEO

GuestComm BV
Demkaweg 15-17
3555 HW Utrecht

030 - 2428324

www.guestcomm.nl
info@guestcomm.nl

-----------------------


---- --