Bluetrek
Fashion For Heads
Voel het verschil met de SENSE: Bluetrek's eerste headset met touch sensitive technologie
Parijs, Frankrijk: 21 november 2007 - Bluetrek, het populaire merk van Modelabs Group op het gebied van draadloze accessoires, kondigt vandaag de lancering aan van de Bluetrek SENSE headset, het nieuwste model in de Fashion for Heads lijn.
Met een gewicht van minder dan 8 gram en een lengte van 5 cm, is de headset een ingenieuze mix van design, prestaties en stijl. De SENSE beschikt over een zwarte, spiegelende afwerking en een hoogstaande geluidskwaliteit.
Concentreer u volledig op uw gesprek met deze strakke, gebruiksvriendelijke gadget. De discrete tweekleurige LED verlichting en voice alert geven aan wanneer de batterij opgeladen dient te worden en wat uw functiekeuze is. De SENSE kan gedragen worden met of zonder oorhaak en garandeert zo maximaal comfort, ook voor brildragers.
Sensitive
Inspelend op de laatste trend in mobiele telefonie, heeft Bluetrek touch sensitive technologie geïmplementeerd in een Bluetooth headset. De gespreksknop op deze elegante zwarte headset maakt de modieuze SENSE de perfecte partner voor de nieuwe generatie high-tech telefoons.
Technische specificaties
ª Gesprekstijd: tot 4 uur
ª Stand-bytijd: tot 5 dagen
ª Gewicht: ongeveer 8 gram (met oorhaak)
ª Afmetingen: 50 mm x 15mm
ª Bereik: tot 10 meter
ª *Voice Alert: Een ingesproken boodschap stelt u op de hoogte wanneer uw batterij bijna leeg is, wanneer u een gesprek heeft gemist en bevestigt uw functiekeuze.
ª Bluetooth specificatie: V1.2
Prijs en beschikbaarheid
De SENSE is verkrijgbaar vanaf november 2007 voor een adviesverkoopprijs van ¤79,99.
Voor beeldmateriaal, aanvullende informatie of testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.
Over Bluetrek -
Bluetrek, designer van het concept 'Fashion for Heads', zet sinds 2001 zijn technologie en de kennis van zijn ingenieurs op het gebied van Bluetooth in voor het ontwikkelen van innoverende draadloze producten voor het grote publiek en voor merken die toegang willen tot de wereld van mobiele accessoires. Sinds het succes van de G2 headset, waarvan meer dan twee miljoen exemplaren verkocht zijn, biedt Bluetrek ieder jaar een collectie mono en stereo headsets en carkits die de perfecte combinatie vormen van prestaties en design.
Meerdere malen onderscheiden voor hun designs (de X2 en de ST1 hebben de 'Innovations 2007 Design and Engineering Awards' ontvangen tijdens CES 2007), worden de Bluetrek producten wereldwijd verkocht via mobiele operators en distributeurs in meer dan 40 landen.
Bluetrek® is een merk van ModeLabs Group.
About ModeLabs Group -
ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM" offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.
Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.
ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist - Paris
(code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).
Perscontact
Gerdine LINDHOUT
Open2Europe - PR consultant
PR is our expertise,
Europe is our territory.
65 Avenue Gabriel Péri
92600 ASNIERES SUR SEINE
France
Tel : +33 1 55 02 27 88
E-Mail :
Web Site :
Verkoop- en distributie informatie
Antoine van der Poel
Mconomy
+31 71 33 11 113