Marqit Research krijgt een nieuw gezicht


Inspelen op nieuwe informatiebehoeftes

Den Haag, 20071115 -- Met de komst van Martijn Roseboom krijgt Marqit Research een nieuw gezicht. Martijn is per 1 september j.l. in dienst getreden als Manager Market Research en zal zich bezighouden met het verder ontwikkelen van IT marktonderzoeken binnen Marqit.

"IT trends en ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. Soms leidt dat ertoe dat IT managers en IT leveranciers elkaar mislopen. Ik zie steeds vaker dat IT eindgebruikers hun verwachtingen als consument meenemen naar de werkvloer (de trend van consumerization). Met het ontwikkelen en uitvoeren van helder kwalitatief en kwantitatief onderzoek , beoogd Marqit Research in te spelen op nieuwe informatiebehoeftes binnen de IT", aldus Roseboom.

In zijn vorige functie als Marktmanager Direct Mail bij TNT post, heeft Martijn uitgebreide onderzoek- en advieservaring opgedaan aan zowel bureauzijde als klantzijde. Daarnaast was Martijn initiator van BetterBeGood, een online tool om klanttevredenheid te meten.

Over Marqit zegt Martijn: "Marqit is een jonge, snel groeiende en dynamische organisatie met veel potentieel. Ik geloof in het concept van Marqit en door marktonderzoek structureel te integreren zal de propositie naar zowel IT eindgebruikers als naar IT leveranciers versterkt worden."





Ingezonden persbericht