Ingezonden persbericht


Nightlife 'Ambassadeur' Award naar Peter van Campenhout Sector Café-Barbedijven van Koninklijk Horeca Nederland benoemt Ambassadeur 2007

Nijmegen, 14 november 2007 - Peter van Campenhout, eigenaar van grand-café 't Lokaal te Delfzijl is uitgeroepen tot ambassadeur van de dans- nachtcafés. Deze award is door de sector Café-Barbedrijven van Koninklijk Horeca Nederland aan hem uitgereikt voor de fantastische wijze waarop hij de branche heeft helpen ontwikkelen. Peter van Campenhout is al 26 jaar actief in de horecasector als werkgever en daarvoor ook al 13 jaar als werknemer. Een horecaondernemer die verder kijkt dan zijn eigen bedrijf. Vanavond werden voor de vijfde keer de Nightlife Awards 2007 uitgereikt. De Awardsuitreiking vond plaats in The Matrixx in Nijmegen.

Tijdens de Nightlife Awards wordt ieder jaar een ambassadeur voor de discotheken gekozen. Dit jaar is naast de sector Discotheek- en Zaalbedrijven van Koninklijk Horeca Nederland ook de sector Café-Barbedrijven betrokken bij de Nightlife Awards en viel de eer aan hen om een ambassadeur uit de sector Café-Barbedrijven voor te dragen. Peter van Campenhout is gekozen omdat hij een horecaondernemer is, die verder kijkt dan zijn eigen bedrijf en opkomt voor de belangen van collega-ondernemers. Lokale, regionale en landelijke inzet is hem niet vreemd, daarbij vooral denkend aan een brede opzet in de horecabranche. Hij is dus zeer breed georiënteerd in zijn vak en brengt dit graag over naar collega's. Bovendien besteedt hij veel aandacht en tijd aan besturen, organiseren en uitvoeren van beleidszaken.

De Nightlife Awards worden jaarlijks uitgereikt aan het populairste uitgaanscentrum, de populairste discotheek, het populairste dans-/feestcafé en de populairste club van Nederland. Naast de Ambassadeursaward worden ook awards uitgereikt voor de populairste Live Act, de populairste Nederlandstalige nieuwkomer en de 'SLAM!FM DJ of the year'. De Awardsuitreiking werd mede gepresenteerd door Miljuschka (TMF).

De Nightlife Awards 2007 worden georganiseerd door Nightlife Magazine, het vakblad voor discotheekondernemers, in samenwerking met Heineken (hoofdsponsor), Koninklijk Horeca Nederland, Slam!FM, WKD, Malibu, Twisted Shots, Coca Cola, GoFast, Club Message, Q Promotions, Evite, Royalty en Digidance. Meer informatie over de Nightlife Awards vindt u op www.nightlifeawards.nl.

|                                                                    |
|Noot voor de redactie -