Baja Beach Club Populairste Danscafé van Nederland Nightlife Award 2007 voor Populairste Danscafé naar Baja Beach Club Rotterdam
Nijmegen, 14 november 2007 - De Baja Beach Club in Rotterdam heeft tijdens de Nightlife Awards 2007 de titel Populairste Danscafé van Nederland in de wacht gesleept. De vakjury roemt het concept van de Baja Beach Club, dat de basis is voor veel Nederlandse danscafés. Daarmee heeft het bedrijf volgens de jury een belangrijke bijdrage geleverd aan de Nederlandse horeca in het algemeen en het Nederlandse uitgaansleven in het bijzonder. Vanavond werden voor de vijfde keer de felbegeerde Nightlife Awards 2007 uitgereikt. De Awardsuitreiking vond plaats in The Matrixx in Nijmegen.
De jury concludeerde: "Bij de Baja Beach Club wordt de bezoeker uit de dagelijkse sleur gehaald en een ware belevenis meegegeven. Dat is waar Baja al jaren voor staat en dat nog steeds tot in de perfectie weet toe te passen. Het personeel geeft iedere gast het gevoel bijzonder en meer dan welkom te zijn. In Baja is het altijd Party Time in een gemoedelijke, ontspannen maar ook uitgelaten sfeer. Daarom zijn mensen bereid om voor een bezoek aan Baja soms vele tientallen kilometers te reizen."
Het Nederlandse uitgaanspubliek heeft de afgelopen periode zelf kunnen stemmen op haar favoriete danscafé, discotheek, uitgaanscentrum of club via internet en sms. De inkomsten van het sms'en kwamen ten goede aan het goede doel: Dance4life. Een onafhankelijke vakjury heeft vervolgens de bedrijven beoordeeld op aspecten als veiligheid, gezelligheid en innovatie. Mede op basis van de uitslag van de publieksstemming, zijn de winnaars door de jury bepaald.
De Nightlife Awards worden jaarlijks uitgereikt aan het populairste uitgaanscentrum, de populairste discotheek, het populairste dans-/feestcafé en de populairste club van Nederland. Daarnaast worden awards uitgereikt voor de populairste Live Act, de populairste Nederlandstalige nieuwkomer en de 'SLAM!FM DJ of the year'. Koninklijk Horeca Nederland benoemde deze avond ook een 'Ambassadeur voor de discotheken en café-barbedrijven 2007'. De Awardsuitreiking werd mede gepresenteerd door Miljuschka (TMF).
De Nightlife Awards 2007 worden georganiseerd door Nightlife Magazine, het vakblad voor discotheekondernemers, in samenwerking met Heineken (hoofdsponsor), Koninklijk Horeca Nederland, Slam!FM, WKD, Malibu, Twisted Shots, Coca Cola, GoFast, Club Message, Q Promotions, Evite, Royalty en Digidance. Meer informatie over de Nightlife Awards vindt u op www.nightlifeawards.nl.
| | |Noot voor de redactie -
Ingezonden persbericht