Opel hoofdsponsor Night of the Proms 2007
(8/22/2007)
Op maandag 20 augustus werd in Rotterdam het contract ondertekend
waarmee Opel in Nederland het hoofdsponsorschap verwierf van de Night
of the Proms, Europa's grootste indoor muziekevenement. De
samenwerking tussen organisator PSE Holland en Opel vloeit mede voort
uit het al jarenlange succesvolle partnership tussen Opel en Night of
the Proms in België, waardoor het populaire automerk een
Benelux-brede samenwerking beklinkt.
De 18e editie van de Night of the Proms vindt plaats in Ahoy Rotterdam
van 15 tot en met 25 november 2007. Niemand minder dan Donna Summer,
Macy Gray, Di-rect, Orchestral Manouvres in the Dark, Roby Lakatos en
John Miles treden op onder begeleiding van het orkest Il Novecento
onder leiding van Robert Groslot en het koor Fine Fleur.
Voor Opel is het hoofdsponsorschap van Night of the Proms een voor de
hand liggende keuze. âHet evenement staat al jarenlang op eenzame
hoogte door de unieke formule, die een zeer brede doelgroep - van jong
tot oud - aanspreekt. Dit sluit uitstekend aan bij Opel, een merk dat
qua doelgroep veel overeenkomsten vertoont en door het brede gamma aan
modellen voor elk wat wils biedt; van flexibele gezinsauto's en luxe
zakelijke modellen tot en met sportieve modellen en cabrio's, zoals de
roadster Opel GT. Vergelijk het maar met de gevarieerde line-up van de
Night of the Promsâ, aldus Stephan Hinneman, marketing manager voor
Opel in Nederland.
âNaast het feit dat het evenement qua uitstraling en doelgroepen goed
past bij het merk Opel - Benelux-partner Opel Belgium sponsort de
Proms al jaren - biedt dit muziekspektakel een uniek platform voor
relatiemarketing. Wij zullen ons met een aansprekend relatieprogramma
specifiek concentreren op onze fleet- en leaserelaties en we zullen
uiteraard ons dealernetwerk laten profiteren van de goede
hospitalitymogelijkheden. Uiteraard zal ook de - wellicht
nietsvermoedende - Opel-rijder op een verrassende manier in contact
komen met zijn of haar merk tijdens het evenement. Niet door
overdadige naamplakkerij, maar door subtiele en relevante activiteiten
en mogelijkheden, zoals een speciale parking voor alle Opel-rijders.â
AutoRai