PERSBERICHT
Nieuw info-tainment systeem laat geen doelgroep meer onbenut!
Utrecht, 14 november 2007
GuestComm® heeft een nieuw marktsegment aangeboord met hun crossmediale topper! Dit zorgt voor een nieuwe benadering van een altijd geïnteresseerde en aanwezige doelgroep.
Sinds enkele maanden is het bedrijf GuestComm® verantwoordelijk voor een revolutionair info-tainmentsysteem dat bij verschillende bungalowparken en andere accommodaties via de televisie operationeel is. Het systeem dat een crossmediale mix tussen tv, internet, games en video on demand is biedt de gebruiker de mogelijkheid om op interactieve wijze te communiceren en informatie te raadplegen. Potentiële adverteerders krijgen de mogelijkheid een zeer nauw gespecificeerde en geïnteresseerde doelgroep te benaderen die normaal gesproken onbenut bleef!
De aanwezigheid van internet, telefonie, email, televisie, video en games is zo gewoon geworden dat men daar ook buitenshuis over wil kunnen beschikken. Deze servicegedachte is voor de consument evenals de producent zo belangrijk geworden dat deze mogelijkheid vanuit de twee invalshoeken te samen komen in het GuestComm® systeem. Hoe deze acties/promoties en advertentie mogelijkheden aantrekkelijk, snel en efficiënt onder de aandacht van uw gasten gebracht kunnen worden kan ervaren worden tijdens de speciale seminar georganiseerd door GuestComm®. Geïnteresseerden kunnen zich nog een korte periode inschrijven voor de aankomende seminar dat gepland staat op 21 november in de Arena. De seminar betreft niet alleen een interessante voordracht van Prof. Dr. Cor Molenaar die zijn visie over de mogelijkheden zal geven, maar ook een uitgebreide toelichting over de toepassings mogelijkheden van het systeem. Tevens is tijd ingeruimd om zelf het systeem te ervaren middels een demoversie.
Meegaan nu het nog kan
Het GuestComm® info-tianment systeem heeft een groter bereik dan de massa media als tv broadcast. Mede door gebruik van het systeem in de bungalow en de mogelijkheden van narrowcasting geeft dit ongekende voordelen voor media mogelijkheden. Wie er snel bij is kan, tot en met maart 2008 alleen al, instappen tijdens een uitrol van systeem bij 4000 accommodaties! Dit betekend een monopolypositie in dit marktsegment en een frequent stijgend bereik van de doelgroep.
Een steeds groter bereik
Eén van de hoofdpeilers van het concept is de servicegedachte. Door toepassing van GuestComm® kunnen organisaties hun serviceverlening nog verder verbeteren in combinatie met een verbreed aanbod van audiovisueel entertainment, communicatie en service. Hierdoor is het als adverteerder niet meer noodzakelijk om allerlei soorten drukwerk en/of brochure's te laten drukken. Alles kan via de digitale communicatie verlopen en aangeboden worden aan de doelgroep op ieder gewenst moment. Uw boodschap op de juiste plaats, de juiste tijd en bij de juiste personen. Met het GuestComm® systeem bereikt u dat in één keer!
KORTOM
Creating the future today!
---
'Voor de redactie'
GuestComm® is een jong innovatief bedrijf van Zwitserse oorsprong. GuestComm® plaatst in bungalowparken een gesloten Entertainment, Communicatie en Service systeem. Via dit systeem is het mogelijk allerlei vormen van informatie en content aan de gasten aan te bieden; van film en foto tot tekst en muziek.
GuestComm® uw partner voor Entertainment, Communicatie en Service
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Maarten Coolen CEO
GuestComm BV
Demkaweg 15-17
3555 HW Utrecht
030 - 2428324