Betapress verzorgt lancering van HELEEN
Vandaag wordt het eenmalige tijdschrift HELEEN in een oplage van
135.000 door Betapress uitgeleverd aan ruim 6.000 verkooppunten. Het
magazine van Heleen van Royen wordt uitgegeven door het jonge
mediahuis Dutch Media.
Het tijdschrift is, net als Heleen zelf, in alle opzichten
onconventioneel. De campagne, lancering en het feit dat het een
eenmalig magazine is, kan uniek genoemd worden in de
tijdschriftenmarkt.
De reacties vanuit de markt zijn optimistisch. Via een persoonlijke
brief van Heleen van Royen zelf zijn alle medewerkers van de
tijdschriftenafdelingen in supermarkten en vakhandel uitgenodigd
aanwezig te zijn bij de lancering. Dit heeft honderden reacties
opgeleverd met enthousiaste reacties naar de auteur.
Peter Brouwer, algemeen directeur Betapress: De onconventionele aanpak
sprak ons direct aan. Op de dag van de lancering kunnen we nu al
spreken van een groot succes.
Uitgevers uit binnen- en buitenland vinden in Betapress, een
dochteronderneming van mediaconcern Audax te Gilze, een full
service-partner voor de marketing en distributie van hun
tijdschrifttitels in Nederland. Een markt waarin Betapress in de
dertig jaar van haar bestaan een leidende positie heeft weten te
verwerven. Onder regie van Betapress vindt een breed scala
tijdschrifttitels hun weg naar zon 9.000 verkooppunten en de abonnees.
Naast tijdschriften houdt Betapress zich ook bezig met de distributie
van aanverwante artikelen als boeken, agendas en kalenders,
tradingcards, verschillende merchandiserartikelen en hype artikelen.
(einde persbericht)