Travel Unie International Nederland N.V.

Succesvolle workshop robinson met barbara de loor

Rijswijk, maandag 12 november 2007 â Op woensdag 7 november organiseerde ROBINSON een workshop met wereldkampioene schaatsen Barbara de Loor. Naast de sushi en de sportclinic kregen de aanwezige reisagenten informatie over de ontwikkelingen van ROBINSON en verkooptips. In 2008 herintroduceert ROBINSON haar concept. Uit het TUI Trendonderzoek 2007 is duidelijk geworden dat ecologische aspecten en bewust leven steeds meer invloed heeft op de vakantiekeuze.

Wereldkampioene Barbara de Loor nam de reisagenten tijdens de sportclinic mee op de winnende 1000 meter. Daarnaast gaf Ingeborg Ligteringen van de afdeling Marketing & Sales van TUI Nederland een marketingclinic en voorzag iedereen van verkooptips. Quincey Martin van de afdeling Product, informeerde de reisagenten over de nieuwe ROBINSON Clubs in Portugal en Marokko. Tot slot gaf Lisette Smit, de nieuwe brandmanager van ROBINSON bij TUI Nederland een presentatie over het vernieuwde ROBINSON en gunde de aanwezigen een voorproefje van de nieuwe ROBINSON dvd.

TUI Trendonderzoek 2007
Milieu, zin, inspiratie, jezelf ontwikkelen, luxe, communicatie, jezelf ontdekken en verrast worden, zijn kernwoorden die de internationale reistrends uit een internationaal onderzoek vanuit TUI omschrijven. Sociale structuren veranderen, zo ontstaan er steeds meer éénoudergezinnen. ROBINSON speelt op deze trend in met de speciale kamers voor éénoudergezinnen en de volledige kinderkorting bij het reizen met één volwassene. Ook op het groeiende aantal singles wordt ingespeeld door ROBINSON, de Economy kamer is nu ook beschikbaar voor singles. Ecologische aspecten en bewust leven zijn van steeds grotere invloed op de keuze van een vakantie. Milieubewust zijn is een onderdeel van de ROBINSON bedrijfsfilosofie. âHet is verbazingwekkend om te zien hoe het merk ROBINSON inspringt op alle trends in de reiswereldâ aldus Barbara de Loor. De herintroducering van het merk ROBINSON brengt onder andere vroegboekkorting, een vervroegde distributie van de ROBINSON brochure en meer flexibiliteit, zoals het vliegen vanaf regionale vliegvelden. In verschillende clubs worden kookcursussen georganiseerd met behulp van nieuwe mobiele keukens. In alle ROBINSON Clubs komen in 2008 EK-corners, zodat voetballiefhebbers zich gezamenlijk kunnen afzonderen om alle EK wedstrijden deze zomer op de voet te volgen en te analyseren.