Travel Unie International Nederland N.V.
Succesvolle workshop robinson met barbara de loor
Rijswijk, maandag 12 november 2007 â Op woensdag 7 november
organiseerde ROBINSON een workshop met wereldkampioene schaatsen
Barbara de Loor. Naast de sushi en de sportclinic kregen de aanwezige
reisagenten informatie over de ontwikkelingen van ROBINSON en
verkooptips. In 2008 herintroduceert ROBINSON haar concept. Uit het
TUI Trendonderzoek 2007 is duidelijk geworden dat ecologische aspecten
en bewust leven steeds meer invloed heeft op de vakantiekeuze.
Wereldkampioene Barbara de Loor nam de reisagenten tijdens de
sportclinic mee op de winnende 1000 meter. Daarnaast gaf Ingeborg
Ligteringen van de afdeling Marketing & Sales van TUI Nederland een
marketingclinic en voorzag iedereen van verkooptips. Quincey Martin
van de afdeling Product, informeerde de reisagenten over de nieuwe
ROBINSON Clubs in Portugal en Marokko. Tot slot gaf Lisette Smit, de
nieuwe brandmanager van ROBINSON bij TUI Nederland een presentatie
over het vernieuwde ROBINSON en gunde de aanwezigen een voorproefje
van de nieuwe ROBINSON dvd.
TUI Trendonderzoek 2007
Milieu, zin, inspiratie, jezelf ontwikkelen, luxe, communicatie,
jezelf ontdekken en verrast worden, zijn kernwoorden die de
internationale reistrends uit een internationaal onderzoek vanuit TUI
omschrijven. Sociale structuren veranderen, zo ontstaan er steeds meer
éénoudergezinnen. ROBINSON speelt op deze trend in met de speciale
kamers voor éénoudergezinnen en de volledige kinderkorting bij het
reizen met één volwassene. Ook op het groeiende aantal singles wordt
ingespeeld door ROBINSON, de Economy kamer is nu ook beschikbaar voor
singles. Ecologische aspecten en bewust leven zijn van steeds grotere
invloed op de keuze van een vakantie. Milieubewust zijn is een
onderdeel van de ROBINSON bedrijfsfilosofie. âHet is verbazingwekkend
om te zien hoe het merk ROBINSON inspringt op alle trends in de
reiswereldâ aldus Barbara de Loor. De herintroducering van het merk
ROBINSON brengt onder andere vroegboekkorting, een vervroegde
distributie van de ROBINSON brochure en meer flexibiliteit, zoals het
vliegen vanaf regionale vliegvelden. In verschillende clubs worden
kookcursussen georganiseerd met behulp van nieuwe mobiele keukens. In
alle ROBINSON Clubs komen in 2008 EK-corners, zodat voetballiefhebbers
zich gezamenlijk kunnen afzonderen om alle EK wedstrijden deze zomer
op de voet te volgen en te analyseren.