Ingezonden persbericht


Nog meer gemak bij Telfort: nummerbehoud regelen via internet Telfort heeft haar service op internet verder uitgebreid. Klanten hebben 24 uur per dag, 7 dagen per week de beschikking over een groot aantal diensten, waaronder het online regelen van nummerbehoud bij overstap naar Telfort, het melden van verlies en diefstal en een gespecificeerde rekening. Telfort maakt het hiermee makkelijker en goedkoper voor de klant en voor zichzelf. Alles wat de klant via selfservice regelt, is voor de klant gratis en kost Telfort minder omdat bespaard wordt op verwerkingskosten. Hiermee bevestigt Telfort wederom haar imago als voordeelspeler in de mobiele telecommarkt.

Telfort loopt als aanbieder voorop met het online regelen van nummerbehoud. Klanten hoeven geen schriftelijk verzoek meer te sturen wanneer zij hun nummer willen behouden bij het overstappen van een andere mobiele aanbieder naar Telfort. Zij kunnen dit eenvoudig regelen door het invullen van een formulier op de website.

Een andere handige mogelijkheid in de Mijn Telfort-omgeving is het adresboek. Wanneer de klant in het adresboek namen met bijbehorende telefoonnummers invoert, ziet hij op de online specificatie van de rekening de namen behorend bij de gebelde nummers staan. Wel zo overzichtelijk.

Verder kan de klant online onder andere zijn gegevens aanpassen, abonnementswijzigingen aanvragen, beltegoed opwaarderen, de gespecificeerde rekening bekijken en sms- en mms-berichten versturen.

Uiteraard zijn strikte beveiligingsmaatregelen van toepassing om te zorgen dat uitsluitend de klant zelf van genoemde diensten gebruik kan maken.

BIJLAGE

De mogelijkheden van Mijn Telfort op een rijtje:

Mijn gegevens
Hier kan de klant adresgegevens wijzigen en zijn e-mailadres aanpassen. Ook een rekeningnummer kan hij hier wijzigen.

Mijn prepay
In het opwaardeeroverzicht kan de klant precies zien wanneer, hoe en met welk bedrag hij heeft opgewaardeerd. Ook is het beltegoed gemakkelijk online op te waarderen via Mijn Telfort.

Mijn abonnement
Telfort biedt bij haar abonnementen diverse sms- en databundels. De klant kan hier zijn abonnement wijzigen en de omvang van de bundels aanpassen aan de behoefte.

Nummerbehoud
Heeft de klant een nieuwe aansluiting, een abonnement of een prepay bij Telfort en wil het oude nummer behouden? Telfort zorgt ervoor dat de klant met de nieuwe aansluiting kan bellen via zijn oude nummer. De klant kan dit in Mijn Telfort aanvragen en online versturen.

Mijn rekening
Online de rekening bekijken. Telfort geeft inzage in het belgedrag. Wie de klant heeft gebeld, hoeveel sms-berichten de klant heeft verzonden en welke diensten de klant heeft gebruikt. De laatste zes rekeningen zijn opvraagbaar.

Toestel en simkaart
Hier vindt de klant alle instellingen voor zijn toestel. De klant kan zijn simkaart blokkeren wanneer hij deze bijvoorbeeld is verloren en direct een nieuwe simkaart aanvragen. Voicemail kan gratis aan of uit worden gezet. Prepay-klanten kunnen hier ook de unlockcode van hun toestel aanvragen.

Adresboek
In het adresboek kunnen nummers met bijbehorende namen worden ingevoerd. Op deze manier worden de mobiele nummers op de online rekening vervangen door de namen die bij de nummers horen.

Web sms/mms
Het versturen van sms-berichten en mms-berichten voor maar ¤ 0,06 per sms-bericht en ¤ 0,35 per mms-bericht!

Info & Fun
Hier staan een aantal afmeldcodes voor betaalde sms-diensten.

Over Telfort
Telfort is de voordeelaanbieder in de Nederlandse mobiele telecommarkt en nu ook voor internet en vast bellen. Zij biedt de basisproducten waar de prijsbewuste Nederlander naar op zoek is. Simpel, duidelijk, goedkoop en zonder franje. Telfort maakt mobiel, vast bellen en internetten weer helder en begrijpelijk. Meer informatie is te vinden op www.telfort.nl