Ingezonden persbericht
Persbericht
Wilco Rutenfrans nieuwste versterking Lubbers & De Jong
Amsterdam, 08 november 2007 --- Lubbers & De Jong B.V., de specialist in creatieve en resultaatgerichte PR en marketing voor de technologiesector, heeft drs. Wilco Rutenfrans aangesteld als communicatieadviseur. In zijn nieuwe functie is Wilco zelfstandig en in teamverband verantwoordelijk voor PR-activiteiten voor verschillende projecten en klanten.
De afgelopen jaren werkte Wilco (29) als coördinator en consultant softwaretesting bij Polteq international testing services. Hier heeft hij uitgebreide kennis en ervaring opgedaan van de nationale en internationale softwarewereld. Daarvoor was hij medewerker externe communicatie bij het Kadaster. Wilco studeerde Toegepaste Communicatiewetenschap aan de Universiteit Twente, waarbij hij zich specialiseerde in de richting corporate communications.
"De kracht van Lubbers & de Jong is om een brug te slaan tussen business en creativiteit, ratio en intuïtie. en zo bedrijven, van jonge, ambitieuze starters tot gevestigde marktleiders, verder te helpen bij het realiseren van hun bedrijfsdoelstellingen," zegt Bert Lubbers, oprichter van Lubbers & de Jong. "Dankzij zijn oog voor detail en pragmatische, klantgerichte instelling past Wilco uitstekend in het team van Lubbers & de Jong. Zijn diepgaande kennis van softwareontwikkeling, gevoegd bij zijn academische titel in Corporate Communications maken van hem de ideale sparring partner voor onze technologieklanten."
Over Lubbers & De Jong
Lubbers & De Jong levert PR en Marketing voor de technologiesector. Lubbers & De Jong heeft een jarenlange ervaring en een gedegen reputatie, bestaat uit ervaren meedenkers in strategische marketing en brengt adviezen uit op directieniveau. De kernactiviteit is de juiste communicatie te realiseren bij het brengen van technologie naar markten en doelgroepen met als doel het genereren van interactie. Lubbers & de Jong staat bekend om zijn resultaatgerichte en persoonlijke aanpak.
Van oudsher is Lubbers & De Jong sterk in IT, mobiele communicatie, internet en consultancy, maar de afgelopen jaren heeft het tevens expertise opgebouwd in lifestyle- en designmarkten en brede consumentenmarkten.