Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers lanceert Researchblog
Sanoma Uitgevers gaat haar kennis en onderzoeksmateriaal makkelijker
toegankelijk maken. Op www.researchblog.nl kunnen adverteerders en
vakgenoten vanaf nu alle analyses lezen over doelgroepen, media en
branches.
Sanoma Uitgevers doet continu onderzoek en beschikt over veel kennis
over alles wat met media, branches en doelgroepen te maken heeft. Via
het Researchblog wil Sanoma die kennis nog meer dan voorheen delen met
adverteerders, marketeers, mediabureaus en journalisten.
Dialoog aangaan
De afdeling Sales Intelligence denkt zoân twee onderzoeksgerelateerde
postings per week te kunnen plaatsen. âHet Researchblog is een voor de
hand liggend platform om meer zichtbaarheid te geven aan onze
activiteiten, een archief op te bouwen en de dialoog aan te gaan met
onze relaties,â zegt Dennis Hoogervorst, hoofd van Sales Intelligence.
âWe willen een interactief platform bieden waar we kunnen laten zien
wat we op onderzoeksgebied allemaal doen en weten.â
Rijke historie
Sanoma Uitgevers heeft een rijke onderzoekshistorie. Onderzoeken zoals
Reclame Reactie Onderzoek, Quality Planning, Psyche en de
WaardenMonitor zijn begrippen geworden in de markt. Het Halo Effect en
De familie Polder werden zelfs bekroond met de Hans du Chatinier AMMA.
Nog steeds besteedt het multimediabedrijf veel tijd aan onderzoek, om
zo haar relaties te voorzien van bruikbare informatie. Zo zullen op
korte termijn de resultaten van een vernieuwende eyetrackingstudie
worden bekendgemaakt. Die iedereen dan kan nalezen op
www.researchblog.nl
5 november 2007