Bouwwereld omarmt Nazorg software van Welcome CCS


Tilburg, 20071106 -- Welcome CCS, aanbieder van meldingen- en klachtenmanagement oplossingen, heeft nu ook een oplossing ontwikkeld voor Bouw- en Vastgoedorganisaties. Nazorg trajecten kunnen hierdoor nog beter bewaakt worden en kunnen faalkosten structureel gereduceerd worden.

Faalkostenreductie
Nazorg afdelingen in de Bouwsector kunnen SCM7 inzetten voor de registratie en het beheer van al hun nazorgmeldingen en klachten. Of andere meldingen die voor, tijdens of na de oplevering geregistreerd moeten worden. De juiste personen of afdelingen worden vervolgens automatisch aangestuurd voor een goede verwerking van de meldingen. Nazorg afdelingen zijn hiermee ook in staat externe parijen zoals onderaannemers, leveranciers en ZZP-ers aan te sturen en te monitoren. En met de geïntegreerde rapportage mogelijkheden wordt voor de bedrijven direct inzichtelijk op welke gebieden zij zich nog verder kunnen verbeteren.

SCM7 voor de Bouw
"Veel Bouw- en Vastgoedorganisaties werken al geruime tijd met de oplossingen van Welcome CCS. In het verleden kwam steeds vaker de vraag vanuit de sector om de oplossing nog specifieker te laten aansluiten op hun bouwwereld. Met name het onderdeel `communicatie' moest daarbij sterk vertegenwoordigd worden. Met name het gebrek hieraan zorgt in de bouwwereld vaak voor veel tijdverlies en torenhoge faalkosten." Aan het woord is Dave Wurms, directeur van Welcome CCS. "Met name de bouwsector heeft te maken met een ingewikkeldere structuur dan andere bedrijfstakken. Denk alleen maar aan de vele partijen die bij projecten betrokken zijn, zoals onderaannemers, ZZP-ers en leveranciers. En vergeet ook niet de opdrachtgevers en klanten van projecten en vastgoed objecten.
Een structuur die we nu volledig geïntegreerd hebben. De wensen van onze klanten zijn nu volledig geïntegreerd binnen de bestaande SCM7 oplossing. Nu zijn we in staat de gehele sector een nazorg oplossing aan te bieden, die precies aansluit op hun eisenpakket".

Over Welcome CCS
Welcome CCS is een software organisatie met een duidelijke focus op de ontwikkeling, verkoop en implementatie van software op het gebied van klantgerichtheid.

In de toekomst zullen alleen nog klantgerichte organisaties in staat zijn om te groeien of te innoveren. Organisaties zoeken meer en meer naar oplossingen om hun klanten tevreden te houden en daarmee klantenloyaliteit te bevorderen.

Missie
Welcome CCS heeft als missie om dié klantgerichte bedrijven oplossingen, diensten en gereedschappen aan te reiken die hen in staat stelt hun klantgerichtheid te verhogen.

Welcome CCS staat voor professionaliteit en kwaliteit. Veel waarde wordt gehecht aan productperfectie, efficiënte processen en het aangaan van lange-termijnrelaties met haar afnemers. Dit resulteert in voortdurende innovatie op het terrein van haar oplossingen en diensten. Hiermee stelt Welcome CCS haar klanten in staat hun organisatie klantgerichter te maken. Klanten van Welcome CCS nemen een beslissende voorsprong op hun concurrenten.

Adres:
Welcome Customer Care Solutions
D.J. Jittastraat 2b
5042 MX
TILBURG
Nederland

Contact opnemen:
Tel: 013-571 88 44
Fax: 013-571 88 43
info@welcomeccs.nl