Ingezonden persbericht


LEWIS vertegenwoordigt Hybris

Vanaf heden verzorgt LEWIS de PR voor Hybris, expert op het gebied van Product Information Management (PIM) en e-commerce.

Hybris biedt een standaard software-oplossing voor het beheer van productinformatie en de distributie van deze informatie via zowel online- als printkanalen zoals folders en catalogi. Hybris is in 1997 opgericht en heeft vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Zwitserland. Per 1 oktober is de organisatie actief in de Benelux.

De Hybris-oplossing heeft een integrale benadering van het beheren en hergebruiken van productinformatie. Dit zorgt voor de verlaging van proceskosten waardoor organisaties nieuwe markten aan kunnen boren tegen lage kosten. De ROI is met Hybris snel zichtbaar. Aangezien Hybris op standaarden gebaseerde basistechnologieën gebruikt, die op de toekomst zijn gericht, is de investering op lange termijn erg gunstig.

Onder de internationale klanten van Hybris bevinden zich: Bechtle, PUMA en Virgin. Een aantal van de partners zijn Cap Gemini, Fredhopper en Finalist.

Graag wisselt Hybris met u van gedachten over actuele zaken, trends en ontwikkelingen op het snijvlak van e-commerce en IT. Henk-Jan van der Weide, country manager van Hybris Nederland, vertelt u graag meer over de organisatie en zijn producten op het gebied van datamanagement. Wanneer u interesse heeft in meer informatie, fotomateriaal of een gesprek met Hybris, neemt u dan contact op met LEWIS via hybrisbenelux@lewispr.com of +31 (0) 40 235 4600. Natuurlijk kunt u ook direct contact met ondergetekende opnemen via Ingridv@lewispr.com of met René van den Nieuwenhof via renev@lewispr.com. Voor meer informatie kunt u ook een bezoek brengen aan de website: http://www.hybris.com

Uiteraard houden we u vanaf nu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Hybris.

Met vriendelijke groet,
Ingrid van den Nieuwenhof

LEWIS Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com & www.lewismediacentre.com
Agency blog: www.lewis360.com