Persbericht

2organize presenteert Direct Marketing Testlab

Met een nieuw concept snel multichannel in- en outbound campagnes testen, analyseren en optimaliseren

Rotterdam, 5 november - 2organize, specialist in het optimaliseren en uitvoeren van marketing- en salesprocessen, presenteert het Direct Marketing Testlab. Met dit nieuwe concept kunnen nieuwe en bestaande multichannel direct marketing campagnes of -programma's doorlopend worden ontwikkeld en bijgestuurd door ze 'real life' te testen op klanten en/of prospects.

Het Direct Marketing Testlab is gericht op het verhogen van de effectiviteit van direct marketing activiteiten. Dat heeft zowel betrekking op het productaanbod, de conversie, de klantervaring als de klantwaarde. Daarnaast verhoogt het Direct Marketing Testlab ook de efficiency door het optimaliseren van het kanaalgebruik, de frequentie en het volume van de uitingen. Het Direct Marketing Testlab kan zowel binnen de bestaande infrastructuur worden ingezet, als in een hosted omgeving.

Het Direct Marketing Testlab is het antwoord van 2organize op een aantal ontwikkelingen. In de laatste jaren is het aantal direct marketing campagnes explosief gestegen. Binnen deze campagnes is de mate van segmentatie en differentiatie aanzienlijk toegenomen en komt er steeds meer dialoog op gang met de doelgroepen (event driven interactiviteit). Het gevolg hiervan is een aanzienlijk omvangrijkere hoeveelheid klant- en contactdata. Dit, in combinatie met het groeiende multichannel en realtime karakter van direct marketing campagnes, heeft geleid tot een toenemende behoefte aan marketing accountability binnen organisaties.

Voordelen Direct Marketing Testlab
Waarom zouden bedrijven voor het Direct Marketing Testlab kiezen? Het Direct Marketing Testlab heeft een aantal voordelen:
* de hoge frequentie waarmee campagnes continu in een multichannel omgeving ontwikkeld, getest en geanalyseerd kunnen worden;
* een korte doorlooptijd van de complexe testcycli;
* de grote hoeveelheid variabelen waarop getest kan worden;
* geavanceerde en flexibele analyse-, rapportage- en dashboardomgevingen;
* krachtige mogelijkheden voor propositieontwikkeling en verbetering;
* relatief lage investeringskosten.

Beschikbaarheid en opties
2organize biedt het Direct Marketing Testlab aan via een hosted solution (ASP-modus). Ook kan de oplossing geïmplementeerd worden binnen de eigen infrastructuur van de opdrachtgever. Hierbij kan het Direct Marketing Testlab een aanvulling zijn van overige marketing activiteiten. 2organize stelt marketeers in staat om, in een korte periode, over geavanceerde kennis en analyse- en campagne management executie functionaliteit te beschikken.

(361 woorden)

VOOR DE REDACTIE

Over 2organize
2organize helpt bedrijven door het optimaliseren en uitvoeren van marketing- en sales-processen en bij de integratie daarvan met onderliggende businessprocessen. 2organize verzorgt het campagne management en de executie van complexe, multichannel direct marketing campagnes via o.a. internet, e-mail, SMS, MMS, direct mail en callcenters. Daarnaast biedt 2organize een geïntegreerd dienstenpakket voor bedrijven die onder eigen label mobiele telefonie aanbieden (MVNO´s), detachering van marketing medewerkers en procesconsultancy. 2organize is dé specialist op het snijvlak van multi-channel direct marketing en ICT en werkt onder andere voor KPN, Nuon, Adobe, Nationale Nederlanden, Shell, Hoya, Albert Heijn, Hema, Ortel, Simyo en Agis.

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Ingrid van den Nieuwenhof bij LEWIS Tel: +31 (0)40 235 46 00
E-mail: Ingridv@lewispr.com