Datum | | 1 november 2007 |
| |Gemeente Leiden | |
Gemeente Leiden start campagne Elektronische Dienstverlening
Op 5 november a.s. start de gemeente Leiden met een campagne rond Elektronische Dienstverlening. Het doel hiervan is de burger beter bekend te maken met het digitaal loket.
Steeds meer gemeentelijke producten en diensten kunnen volledig online afgehandeld worden via www.leiden.nl/gemeente. De burger kan bijvoorbeeld verschillende uittreksels en subsidies aanvragen, een verhuizing binnen de gemeente doorgeven en de status van een bouwaanvraag inzien. Het digitaal loket is altijd open en men hoeft er de deur niet voor uit. En dat is wel zo makkelijk.
In het kader van de campagne hangen twee weken lang overal in de stad posters in de Abri's. Daarnaast liggen er Boomerang-kaarten in de Leidse sportscholen, bibliotheken en café's. Op de gemeentelijke locaties zijn naast de kaarten informatieve flyers verkrijgbaar in dezelfde lijn. Tot slot kan - helemaal passend bij het onderwerp - via internet een digitale kaart verstuurd worden. Kijk op: www.leiden.nl/ecard
-----------------------
|Nummer | | | | |Bureau | | | | | | |Communicatie | | | | | | |Stadhuisplein 1 | | | | | | |(071) 516 5052 | | | | | | |bureaucommunicatie| | | | | | |@leiden.nl || | | |
|Contactper| | G. Hueber | | | | |soon | | | | | | |Telefoonnu| | (071) 516 51 67 | | | | |mmer | | | | | | | | | | | | |
---- --